weer een nieuwe ronde

A

Anoniem

Guest
Hé,

helaas heeft de clomid niet aangeslagen. ben weer niet ongesteld geworden maar ook niet zwanger. zit dus nu weer aan de primolut om de menstruatie op te wekken zodat ik dan weer aan de clomid kan. dosis clomid is nu wel verhoogt. we mogen helaas weer een ronde verder, nu mar hopen dat de clomid aanslaat.

groetjes hilda

Vanochtend ook een meting gehad. Helemaal niks. Nu gelijk door aan de 100mg clomid. Maar heb zo'n last van de bijwerkingen. (vorige keren voor mijn zwangerschap waren die toch echt een stuk minder) Klote is dat het. Denk je eindelijk dat er iets gaat gebeuren, doet die rotzooi nog niks. Voel helemaal met je mee. Gyn wil bij mij de cyclus nog rekken en daarom vandaag nog met 100mg beginnen. Heel veel succes de volgende ronde en hopen dat het dan wat meer doet. (zullen we samen effe een potje janken?)

dan hebbe wij t zelfde verhaal!! Ik wordt ook nie vanuit mezelf ongesteld, wordt ook opgewekt met primolut, en krijg ook clomid.
Hoeveel mg heb je nu? Ik zit aan de 150 mg. per dag.
Heb je bijwerkingen van de medicijnen??
Groetjes

@muisv als de clomid straks wel aanslaat krijg je wel keurig een menstruatie. (liever niet natuurlijk) Neem aan dat jij ook PCOS hebt?

Balen meid!! Hopelijk slaat de clomid de aankomende ronde wel aan. Je hebt wel wat positief nieuws verdiend hoor! Succes!!

Gatsie meid helemaal niet leuk!!! En dus ook geen eisprong gehad? :-( Sterkte!

Terug
Bovenaan