weer een nieuwe

Hoi Dames. Gelukkig stond de vraag wat NOD was er al in, want ik was ook al aardig aan het zoeken en dacht...waar hebben ze het over. Maar ben helemaal op de hoogte. Ik ben zelf sinds maart gestopt met de pil. Dus nog vrij kort en heb dus op de 28e juni mijn NOD dag.
Ik ben nog niet bezig met temperaturen enz. en laat het nog over me heen komen. Het is wel erg spannend elke maand. Ik hoop op leuke reacties om verder te kletsen. Groetjes Ilona
 
Hoi Ilona

Wij zijn ook ongeveer sinds maart echt bezig, al eerder gestopt met de pil. Ik laat het ook nog over me heen komen, nog niet temperaturen en al te veel rekenen. Ik ben sinds we gestart zijn opeens onregelmatig ongesteld met lange tussenpozen, dus dat maakt het lastig te bepalen wat mijn NOD is.
Nou succes dan maar!!!

Martine
 
Hoi Ilona,

Welkom hier. Gezellig!

Ik ben 26 jaar, mijn mannetje is bijna 28. Ik ben sinds feb. met de pil gestopt. En heb de laatste 2 keer een cyclus gehad van 28 dagen. Nu heb ik de 19e mijn NOD. Spannend!!

Heel veel succes en tot schrijfs

Groetjes Dianne
 
Hé hallo,

Gezellig weer iemand erbij!!!
Ik ben Tika en 23 jaar. Sinds mei ben ik gestopt met de pil en we zijn dus hard aan het knuffelen voor een baby
;-).
Ik heb mijn NOD rond 3 juli. Mijn eerste cyclus duurde nl. 31 dagen i.p.v. 28. Als hij nu 28 dahen was heb i 2 juli mijn nod en als hij hetzelfde is als de vorige keer dan 5 juli.
We wachten het wel af.
Ook ik ben niet aan het temperaturen e.d. Ik heb wel gekeken op babybrabbel.com wanneer vermoedelijk mijn vruchtbare dagen zijn!

Nou succes en ik kom je nog wel tegen op het forum.

groetjes Tika
 
hallo ilona,

welkom hier
ik ben debra 24 jaar en vanaf maart aan het klussen voor een baby
nou nog 1 dag en dan is mijn nod dag
dus nog maar spannend afwachten
nou veel succes verder met zwanger raken
groetjes debra
 
Terug
Bovenaan