weer een nieuwe :)

A

Anoniem

Guest
Hallo lezers,

ik zal me even voorstellen.. Ik ben Jitske en vanaf vorige week ben ik gestopt met de pil!! SPANNEND! Ik ben nu ongesteld maar nu wordt het elke maand spannend!!! Ik ben deze maand 25 jaar geworden en mijn vriend is 24 jaar. Zijn er meer meiden die net beginnen met " klussen" ?? Of zijn sommige al heel lang bezig  Ik ben benieuwd naar de verhalen van andere... Dus ik ga nu lekker de berichten doorspitten naar ervaringen

Groetjes Jitske

Hi! Veel succes...ik heb maandag mijn NOD, ben dus aan het afwachten. 1e kindje bij ons ook, dus echt nieuwe allemaal. Veel plezier iig!

haaai jitske, ik zal me ook ff voorstellen, ik ben Nina, net drie weken terug gestopt met voorbehoedsmiddelen, en dit is ons eerste kindje, waar we voor gaan. Ik ben trouwens 24, woon in t oosten van Nederland, en ga over een week of vier verhuizen naar een andere stad, namelijk Amersfoort, dus druk druk druk...
verder... werk ik als lerares en lees ik graag een goed boek, ga graag uit eten, filmbezoekjes, en lekker winkelen. Ben dus gewoon , gewoon......

groetjes Nina

ps mijn   NOD (nieuwe ongesteldheid datum??????) is 12 april.. we zullen zien...

Nina

Hoi hoi. ik ben hier ook nog niet zo lang...22 jaar en wij willen voor ons 2de kindje gaan! ben nu sinds 3weken ongeveer gestopt met de pil...dus wordt spannend of ik wel ongi ga worden...we w88 af he...
succes joh!!!

Hallo allemaal, ook hier gezellig aan de klets zie ik. MamaJM hoe oud is jullie 1e kindje en hoe ging het met jullie vorige zwangerschap?

NOD = Niet ongesteldheid Dag

Spannend allemaal hè. Hier ook hoor. Wij zijn ook in maart gestopt. Ik zal me hier ook nog ff voorstellen. Mijn naam is Nathalie, ben 24 jaar. Woon samen met mijn vriend van 26 jaar in een dorpje dichtbij Emmen. Zijn in mei 3 jaar samen. We gaan nu voor de 2e ronde van ons 1e kindje. Aangezien ik woensdag ongi ben geworden, een week ter vroeg. Mijn cyclus is dus maar 22 dagen. Aangezien ik mijn cyclus niet echt weet is het dus allemaal maar een beetje afwachten wat het deze maand zal zijn.

Heel veel geluk meiden en heel veel plezier op dit forum. Ik heb er tot nu toe al veel aan gehad en vind het erg gezellig.

Gr. Nathalie

hoi mamajm, misschien wil je je voegen bij onze topic "maart toppers??"is een gezellige bende daar, nathalie en zazou zijn er ook...

Hoi hoi meiden

Welkom!!!!

Ook ik ben nieuw hier.
Mijn vriend en ik wonen in alkmaar en gaan ook voor ons eerste kindje.
Ik ben in maart gestopt met de pil en nu moet ik afwachten of ik ongi word.
Allemaal erg spannend dus.
Zelf ben ik 27 en mijn vriend is 29 en we zijn er echt aan toe.

Meiden succes allemaal en hou elkaar op de hoogte daar is dit gezellige forum voor.

Groetjes Maureen

Terug
Bovenaan