weer een nieuweling...

Hallo dames, (En eventueel meelezende heren)

Ik ben Anne, 28 jaar, en heb nu het punt bereikt dat ik het lang vind duren!!!

Klets inmiddels al een jaar mee op het zwanger worden forum. Inmiddels zijn we in ronde 13 beland ( bijna ronde 14, voel al dat het niet goed is). Ik ben al enkele maanden onder behandeling bij de gyn. voor herhaalde miskramen (5 x) Uit alle onderzoeken komt niets uit, behalve dat het zaad van mijn man niet echt super is. Maar volgens de gyn moet het ermee kunnen omdat de samenlevingstest positief was.
Ik baal zo van mezelf dat ik het niet uit mijn gedachten kan zetten!!! Ik weet dat het wel het best zou zijn, maar gezegd is makkelijker dan gedaan. De lol begint er op deze manier een beetje af te raken. In mijn omgeving is geloof ik iedereen zwanger of net bevallen, vind dit erg moeilijk. Ik weet dat het bij sommigen gewoon langer duurt, maar toch!!

Hoop dat ik bij jullie mee mag kletsen. Voel me op het zwanger worden forum niet meer echt op mijn plek.

Liefs Anne

Hailo,

Tuurlijk mag je met ons meekletsen!   Iedereen is hier welkom! Ik hoop dat je een beetje steun kunt vinden hier! Schrijf lekker alles op wat je dwars zit, gooi het er lekker uit! Als het allemaal niet wil lukken valt het soms niet mee, maar vergeet niet dat je moet blijven genieten van de goede dingen van het leven. Ook al is het soms niet gemakkelijk er zal vast een keer komen dat het wel allemaal lukt! en ook jij zwanger bent.
Maar allereerst welkom op dit forum.

veel liefs Sjanneke

Hoi Anne,

Namens mij ook welkom op het forum, ben het met Sjanneke eens, hier kan je alles kwijt, praat maar lekker van je af, het gaat echt allemaal goed komen, straks ben jij ook degene die zwanger zal worden, en vergeet idd niet te genieten van het leven want de tijd gaat zo hard, als je een dip hebt, zet er wat leuks tegenover, dat zal je er doorheen slepen. Kop op jou tijd komt ook nog wel ook al zie je nu heel veel meiden om je heen die zwanger zijn, ik ken dat gevoel ook maar al te goed, maar onze tijd komt echt nog wel.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan