A
Anoniem
Guest
Nou ik heb een nieuwe MRI gehad en vandaag een gesprek met de neurochirurg en er zit gewoon weer een nieuwe hernia op dezelfde plek . Oftewel bij de operatie van 5 weken geleden is niet alles weggehaald. Dat gebeurt maar bij 3% van de mensen zei de chirurg nog!! Ik word nu binnen 2 weken opnieuw geopereerd maar nu met de klassieke methode ipv de soort kijkoperatie die ik 5 weken geleden heb gehad. Dus een grotere incisie, groeter ingreep, langer in het ziekenhuis en een langer herstel. Echt zo onwijs klote (sorry voor de taal maar zo voelt het wel).
Mijn moeder gaat 11 april voor 3 maanden op vakantie dus hoe we het met de kids moeten gaan doen weten we nu ook even niet meer. De zorgverlofdagen van mijn man zijn ook onderhand op omdat ik al een jaar niets kan. Maar ja nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk aan de beurt ben dan kan mijn moeder nog iets inspringen.
groetjes chimene
Mijn moeder gaat 11 april voor 3 maanden op vakantie dus hoe we het met de kids moeten gaan doen weten we nu ook even niet meer. De zorgverlofdagen van mijn man zijn ook onderhand op omdat ik al een jaar niets kan. Maar ja nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk aan de beurt ben dan kan mijn moeder nog iets inspringen.
groetjes chimene