Weer een operatie

A

Anoniem

Guest
Nou ik heb een nieuwe MRI gehad en vandaag een gesprek met de neurochirurg en er zit gewoon weer een nieuwe hernia op dezelfde plek . Oftewel bij de operatie van 5 weken geleden is niet alles weggehaald. Dat gebeurt maar bij 3% van de mensen zei de chirurg nog!! Ik word nu binnen 2 weken opnieuw geopereerd maar nu met de klassieke methode ipv de soort kijkoperatie die ik 5 weken geleden heb gehad. Dus een grotere incisie, groeter ingreep, langer in het ziekenhuis en een langer herstel. Echt zo onwijs klote (sorry voor de taal maar zo voelt het wel).

Mijn moeder gaat 11 april voor 3 maanden op vakantie dus hoe we het met de kids moeten gaan doen weten we nu ook even niet meer. De zorgverlofdagen van mijn man zijn ook onderhand op omdat ik al een jaar niets kan. Maar ja nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk aan de beurt ben dan kan mijn moeder nog iets inspringen.

groetjes chimene

He chimene

dat is inderdaad erg kl@#@ zeg, en dan gaat je moeder ook nog op vakantie.
Misschien kan je man wel wat regelen met zijn baas, wie weet!!!!

Hoop voor je dat je snel aan de beurt bent en een spoedig herstel hebt.
Neem voldoende rust ook al is het moeilijk met de kids om je heen.

Heel veel sterkte meid.
Ik duim en denk aan je.
Groetjes Naomi

Hey meid,

wat ontzettend #$%^& voor jullie nou weer zeg!!
Dat heb jij weer dat ze niet alles hebben weg kunnen halen.
Ik snap dat je jezelf zorgen maakt over hoe het strax met de kids moet, maar glf me meid... Er komt altijd wel een oplossing!!

Ik hoop voor je dat ze deze x wel alles weg kunnen halen!!
Of zit er een kans in, dat dat ook niet lukt??

Sterkte!!

Knuf Debby.

Hoi Chimene,

Wat vreselijk voor je! Hopelijk gaat het allemaal snel gebeuren, en dit keer goed!

Misschien kun je wat hulp in huis krijgen voor je kinderen? Of is er iets te regelen met de kinderopvang? Ik hoorde gisteren nog van een kindje wat tijdelijk bij een gastouder zit.

Ik hoop dat je het allemaal geregeld krijgt. Heel veel sterkte!

Groetjes,
Eveline

Hoi Chimene,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt. Gewoon je gevoel uiten.
Hopenlijk voor jou ben je snel aan de beurt, en herstel je een beetje voorspoedig. Dit mag wel na de vorige keer, toen heb je alle pech van de wereld zo ongeveer gehad.

Ik weet van een vriendin dat zij voor tijdelijk iets geregeld heeft met de kinderopvang, toen zij meer opvang nodig hadden door omstandigheden. Dus misschien gewoon even informeren wat de mogelijkheden zijn.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan