weer een paar dagen verder...

hall iedereen,
we zijn nu weer wat dagen verder,en het gaat gelukkig nog steeds goed.
het blijft heel spannend met al die dingen die je voelt en onzeker maken dat het weer mis zou kunnen gaan,maar probeer het ook een beetje los te laten,en moet zeggen het lukt me aardig.al durf ik nog niet helemaal blij te zijn.ga morgen bellen voor en afspraak donderdag bij de dokter.dan zal ik wel een afspraak moeten maken bij de vlk.ben dan vlg mijn berekening 6 weken.
tot wanneer hadden jullie gevoelige tepels?voel ze nog steeds hoor maar ben bang als ik ze niet meer voel dat ik dan meteen bang ben dat het niet goed zit,omdat dit het enige is waar ik last van heb nl.
nou ik hou jullie af en toe op de hoogte,al was het maar alleen om mijn hart even te kunnen luchten.
groetjes maartje
 
Meid,

In de komende weken zullen je klachten komen en gaan. Ik had tot 7 weken alleen af en toe gevoelige tepels en borsten.. dat baarde best zorgen, omdat ik soms dagen achter elkaar echt helemaal geen klachten had.
Vanaf week 7 werden de klachten meer. Vaker last van de borsten en 's morgens ook niet fit, ook wel eens 's avonds ineens niet lekker. En een gigantisch opgeblazen gevoel. Maar ik had ook goede dagen er tussen en voelde me dan echt niet zwanger.
Bij 9,5 week hadden we een mooie echo met een bewegend kindje en een mooi kloppend hartje!
Dus ja... klachten zeggen niks, helemaal niks. Ik heb wat traantjes gelaten omdat ik niks voelde maar het was nergens voor nodig! Echt... die klachten komen nog wel, die komen echt meestal na 7 weken. En als je geluk hebt blijven ze weg! Er zijn vrouwen die niets voelen en toch 100% gezond zwanger zijn!

Laat het los... piekeren maakt je alleen maar ongelukkig en maakt een zwangerschap niet gezonder. als deze goed zit, zit ie goed en als ie fout gaat gaat ie fout. En dit laatste is maar een kleine kans. 1 op de 10 lopen uit op een miskraam. Helaas kan ik er over mee praten. Het is veschrikkelijk verdrietig en daarom snap ik je angst wel.

Zoek veel afleiding!!! Vooral op moeilijk momenten... druk ergens mee bezig gaan, even helemaal erin duiken... al is het schoonmaken. Het helpt! Relativeer: ik hoef niets te voelen, zolang ik niet bloed mag alles.... en ben ik gewoon zwanger!

Succes meisje!
 
O, zo herkenbaar........
Ik ben ook de hele dag bezig met voelen en dingen herkennen van de vorige zwangerschappen (zowel die goed gegaan zijn en m'n miskraam).

Loslaten is het beste, maar ik weet ook zelf dat het zooooooo moeilijk is.

Sterkte, meid!
 
hoi

idd is dit zo herkenbaar ik heb zaterdag de test gedaan en heb iddd alle kwaaltjes erbij maar als je id dan even niets voelt slaat je gemoed direct om ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad en hoop dat ik nu gewoon verder kan genieten van mijn zwangerschap

probeer het los te laten en denk positief dan komt de rest ook wel is makkelijk gezegd weet ik maar anders maak je het je zelf alleen moeilijk terwijl je moet proberen te genieten

groetjes kelly
 
Terug
Bovenaan