Weer een plaatsje naar boven :-)

Lieve mama's,

We zijn weer een plaatsje naar boven op geschoven :)
Wat gaat de tijd toch hard opeens.....Zo kruipen die eerste 12 weken voorbij en zo zijn we allemaal flink aan het groeien, hebben we bijna allemaal onze 20 weken echo gehad en zijn de meeste al druk bezig met het kamertje, de namen en geboorte kaartjes.

Zo leuk om dit alles met jullie te delen!

Liefs Lynn.

jeej!! het schiet al mooi op:D nog even en we zijn straks allemaal met verlof haha oke ik loop op de zaken vooruit:p ik vind dit ook echt een super leuke groep. xxxx

Wat gaat het snel. Kan me nog herinneren dat wij onderaan stonden!

En wat zijn we idd een gezellige drukke club. Met nadruk op GEZELLIG en DRUK haha.

En lijkt wel of het de laatste dagen alleen maar meer wordt hihi.

Na de decembermaand blijven we toch ook zeker nog wel contact houden met elkaar hoop ik, en elkaars wondertjes in de gaten houden.

O ja en wellicht een reunie zo rond het 1e levensjaar ergens in het midden van land, hoe leuk zou dat zijn!

Ja idd DRUK en GEZELLIG!! hahaha!!

Volgens mij zitten er best veel december mama's thuis....of vanwege vakantie of vanwege lichamelijke klachten.....Maar we zijn zeker lekker actief :)

Na de December maand wordt ons forum verplaatst naar het 'baby-dreumes' forum en kunnen daar verder kletsen over moe zijn, voedingen, eerste prikjes etc....Zal wel minder druk zijn want ik denk dat we tijd tekort komen dan... En we houden natuurlijk onze FB pagina (vind ik echt een aanwinst)

Ennnnn....ik vind het een super leuk plan om elkaar eens in het echt te ontmoeten als de kids iets ouder zijn (rond de 1) Ja, ik schrijf me vast in! haha!!

Ik zag ook dat we weer verder naar boven zijn geschoven!! Jeetje wat vliegt de tijd.
Maar tijd gaat snel als je het gezellig hebt!!!
Dit is gewoon een erge leuke goep waar niks gek of raar is..

En een reunie lijkt me erg leuk, kunnen we tegen die tijd eens kijken voor een goede plaats aangezien we door het hele land vespreidt zitten!!

liefs

ik denk idd dat op de baby-dreumes een stuk minder druk wordt. dan komen we echt tijd te kort, werken, kindjes, moe zijn etc maarrrr ik vind ook de fb pagina een echte aanwinst, superleuk om foto;s enzo te delen! :)

ja de tijd vliegt inderdaad voorbij voor we het weten hebben we allemaal onze kleine meiden en mannetjes in onze arme... maar eerst nog even genieten van de zwangerschap en de bewegingen in onze buik...
en natuurlijk gaan we allemaal mee naar het nieuwe forum hoewel we inderdaad minder tijd zullen hebben...

Een reunie ik zeg DOEN!!!! :-D

knuff

Ja meiden, time flies when you're having fun.
Ben gewoon verslaaft aan FB! Het forum houd ik om heel eerlijk te zijn steeds minder bij.

Leuk een reunie! Maar wellicht is het ook leuk om een bolle buiken middag te houden?! Ben best nieuwsgierig naar jullie in levende lijven. Is het in ieder geval alvast een idee om in de ud lijst van CS op FB een kolom bij te maken met daarin de plaats waar we vandaan komen? Zit nu steeds op de echofoto's te kijken dus van een aantal weet ik het al hihi. Ik bied me aan om in de organisatie te stappen!

Hoop nog lang met jullie te mogen kletsebesse!

Terug
Bovenaan