weer een poging doen

We hebben besloten om toch weer een IUI poging te doen. Ik voel me inmiddels wel wat beter in mijn vel gelukkig, ook al werk ik nog niet fulltime. In juli en augustus is de IVF-afdeling een poos dicht en in september gaan wij zelf op vakantie. Als we nu wachten zijn we dus straks 11 maanden verder na de eerste poging in nov 2012. Dat wil ik niet, want het niet zwanger worden weegt ook zwaarder en zwaarder.

Het was nogal een gedoe want we hadden blijkbaar al voor deze ronde een nieuwe opzwemtest moeten doen, maar we dachten dat dat tegelijk kon met mijn start. En nu staat er natuurlijk een lang pinksterweekend voor de deur. Een hele aardige dame heeft bergen voor ons verzet en nu kunnen we vrijdag terecht voor de opzwemtest, toch alvast starten met uitgangsecho en spuiten in de veronderstelling dat de uitslag goed zal blijken. Zo niet, dan wordt het afgekapt.
Duimen dus maar dat alles goed gaat lopen.

gr. Wenser

Zo dat hebben we gehad, klaar met prikken van Fostimon. Nu op dag 10 de pregnylspuit gezet. Zondag dag 12 is de inseminatie. Pffff het is best pittig al die echo's, het spuiten enz. en geeft toch weer meer stress dan gehoopt.
Duimen dat het niet voor niks is allemaal.
Zaad was gelukkig van voldoende kwaliteit, hopen dat het zondag weer goed genoeg is.

Wenser

Terug
Bovenaan