weer een raar verschijnsel

A

Anoniem

Guest
ik heb sinds gisteren steekjes in mijn lies met een spierpijn achtig gevoel, wat doortrekt naar mijn bovenbeen, iemand ermee bekend?
ik heb nu zoveel klachten dat ik het echt niet meer weet haha
en dan niet zwanger? ik denk dat ik zaterdag toch nog maar een keer test.
bovendien heb ik ook een gevoel alsof mijn buik opgeblazen is, drukt ook tegen mijn blaas, dat gevoel zeg maar
iemand ervaring of zo?

ik zou gewoon testen hoor.. misschien toch nog zwanger.. heb jeje huisarts daar al over gebeld.. heb je nog steeds het gevoel dat je zwanger bent?

nou ik heb het hem de laatste keer wel verteld, maar hij is zon man van:
wacht eerst maar een paar weken af.
en deze keer vertelde hij me dat ik gewoon door kon gaan, zo van, maak je geen zorgen, je hebt een miskraam gehad, punt.
snap je wat ik bedoel,
ik heb ook het id als ik om een echo vraag om te kijken of er nog iets zit, dat hij zegt:
nee hoor dat heb je niet nodig
maar goed, het wordt nog even afwachten want ik wil niet zomaar testen
bedankt@

oh wat vervelend zeg.van je huisarts moet je het maar hebben! nu zit jij in een onzekere periode!het is moeilijk  maar probeer er niet te veel bij stil te staan. en we wachten de test van het weekend wel af.. ik hoop het voor je..

Hallo Fiepke,

Ik vind het maar raar dat een HA zo reageert. Dit moet toch gecontroleerd worden.
Bij mij waren in feb. toen ik een vroege afvloeiing heb gehad (22d nod) de kwaaltjes in 1x weg toen ik eenmaal aan het vloeien was (ongi). Dus ik zou zeggen dat er nog iets is en ik zou als ik mjou was zo snel mogelijk testen en als je de 7wk   bent de vk bellen met dit verhaal wedden dat ze je zo snel mogelijk voor een echo inplannen.

Ik hoop voor je dat je nog steeds gezond zwanger bent. Net als ik.

Groeten nathalie

Hé Fiepke,

Goh wat spannend toch weer allemaal!! Lees je berichtje en heb precies dezelfde klachten als jij best grappig allemaal!!! wordt er ook een beetje onzeker van, raar toch had me nog zo voorgenomen er niet teveel mee bezig te houden en nu doe ik het toch onbewust stom hé!! Maar ja zal wel normaal zijn!! En je weet ook wat het voor bijzonder gevoel is om zwanger te zijn vandaar!!
Nou als ik jouw was toch een testje doen of durf je niet???
Nou meid succes hou ons op de hoogte!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan