Weer een ronde verder op naar IUI

Ben een tijdje niet meer actief geweest op het forum, maar nu weer even behoefte aan. Gisteravond weer ongesteld geworden. We hadden al de knoop doorgehakt om te starten met IUI. Nu 17 augustus prikles (wat moet ik hiervan verwachten?) en uitleg en dan hopelijk de cyclus erna starten. Eindelijk gaat er iets gebeuren. Ik kijk ernaar uit!

hoi Alabama,
tijd niet gezien hier!
Balen dat je weer ongesteld geworden bent, je blijft toch altijd hoop houden dat het een keer zover is dat je zwanger bent.
Heerlijk dat je nu wat hebt om naar uit te kijken.
liefs Fleur

Hoi,
dat is inderdaad een tijd geleden,ben zelf ook niet meer zo actief op dit forum.
Je gaat dus starten met iui.Hopelijk pakt het positief uit.Wij zijn helaas na 6 iui's,waarvan niet zwanger geraakt doorgestroomd naar IVF.
Prikles heb ik niet gehad,omdat ik zelf verpleegkundige ben en dagelijks mensen prik,maar je zelf prikken is toch wel wat anders.Vond het de eerste keer eng,maar het went al snel.
Groetjes suusje

Dat is ind ook lang gelden, ben ook neit heel actief meer op het forum, hoop voor je dat het goed gaat uitpakken en het prikken ach het went snel, ik vond het wat minder, maar ja je hebt alles ervoor over. Wij hebben deze week iui6 en dan op naar ivf, ik heb geen vertrouwen in mijn iuis, maar vind het wel erg spannend worden nu de ivf dichterbij komt. heb 8sept afspraak bij het geertgen.

Succes meid.

Gr Wendy

Alvast heel veel succes!
Ik heb geen advies over de prikles. Ik heb nu 2 iuis gehad met daarvoor tabletten Clomid. Na 3 mislukte iuis gaan we volgensm ij over op spuiten. (Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel "spannend"vind) De tabletten gaan goed, alleen veel last van stemmingswisselingen.
Ik was voor mijn 1e iui ook lbij dat er eindelijk iets ging gebeuren en ik had er ook wel vertrouwen in. Nu helaas 2x mislukt maar ik geef de moed nog niet op! (IVF is zo'n grote stap, daar ben ik nog niet aan toe dus ik ben blij dat i k6x iui kan proberen)
Nogmaals veel succes!
Liefs Janne

Dank voor jullie reacties! Er zijn in een half jaar tijd veel meiden verdwenen van het forum, ik ken alleen Suusje, Fleur en Wendy nog. Hopelijk hoeven wij hier ook snel niet meer te komen allemaal....Janne ik hoop voor je dat de volgende IUI raak is!

Hoi Alabama,
ja veel meiden van de oude garde zijn zwanger.Wij helaas nog niet.Hopelijk kunnen wij dit forum ook snel met positief bericht verlaten,wordt nu wel eens tijd vind je niet?
Gr. Suusje

Terug
Bovenaan