weer een ronde verder

A

Anoniem

Guest
He,

na 9 dagen overtijd te zijn geweest lijk ik nu toch me menstruatie te krijgen. bij het afvegen zag ik een sliertje bloed. ben bang dat mij menstruatie één deze dagen verder doorbreekt. weet nu wel waar ik aan toe ben loop al ruim 2 weken met buikpijn en sinds een kleine week met rugpijn.
Ik denk dat ik na deze menstruatie wel eens langs een huisarts ga om te kijken hoe nu verder ben al vanaf dec 2009 van de pil zonder resultaat. erg onzeker dus.

liefs hilda

Hoi meid,
Wat verevelend voor je, ik kan mij voorstellen dat je naar de huisarts gaat. Ik zou in jouw situatie hetzelfde doen. Na een jaar proberen zonder succes is dat misschien wel het verstandigst.
Veel sterkte en hou ons op de hoogte!
Liefs Issatje

Wat rot voor je meid!maar je weet nu wel weer waar je aan toe bent!ik zou ook even langs de huisarts gaan als ik jou was...jullie zijn al wel lang bezig om te proberen!
veel sterkte meid!
Liefs

Balen hoor, echt vervelend voor je! Goed van je om de dokter eens raad te vragen. Veel sterkte ermee.

Veel liefs Lisette

Hè wat jammer!!
Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar ik denk daar ook anders over ;-)
Volgende ronde dan maar weer alles inzetten meis!

Lts

Verstandig om even langs de huisarts te gaan als je menstruatie inderdaad is doorgebroken. Al is het maar om te horen dat alles in orde is bij je man en jou. Houd je ons op de hoogte?

Melian

hoi meis, ik zou ook even lang je ha gaan , misschien is het met een beetje hulp wel heel snel raak.ik duim voor je
groetjes es

Terug
Bovenaan