Weer een ronde voorbij...

A

Anoniem

Guest
,maar niet omdat mijn ongi is doorgebroken.
Mijn vriend heeft al een paar dagen last van hoofdpijn, verhoging en voelt zich niet lekker. Juist nu ik al twee dagen een mooie positieve ovulatietest heb!
Op z'n laatst 3 dagen voor mijn ei geklust, toen was hij nog helemaal beter.
Wat lag ik te balen in mjin bed gisteravond! Vandaag voelt hij zich wel al een heel stuk beter, maar zal mijn ei wel voorbij zijn...

Op het juiste moment klussen heeft al niets opgebracht, dus 3 dagen voor het juiste moment klussen zal ook niets opbrengen.

Een ding scheelt, het wachtbankje zal voor mij deze maand wat meer relaxed verlopen...

Liefs Daisy

misschien dan vandaag nog ff voor de zekerheid??wel balen hoor meid.....

Hai lieve Daisy,

Wat balen weer, het zit ook niet mee hé? Maar je weet maar nooit.....Het kan altijd raak zijn geweest, ik heb wel eens vreemdere dingen gehoord! En indd...misschien vanavond nog even aan de klus als je vriend zich beter voelt! Ik had het gister ook hoor: Voelt m'n man zich niet fit, stront verkouden en hoesten, grieperig dus....Ik dacht: "Neeeeeeee, niet nu!!". Ik heb hem gewoon verleid, ziek of niet....Whahaha!!

Succes meid en ik hoop voor je dat je ei alsnog te pakken hebt en dat we dan eindelijk samen door kunnen deze ronde naar de mama-club!!

Liefs Lynn.

@ Lynn, als ik hem alsnog verleid, wordt hij alleen maar sjaggie als hij zo is. Hij voelde zich echt niet lekker... Nu zijn mannen al snel zielig als ze iets mankeren, haha!

Vanavond idd toch maar weer even proberen. Heb er alleen weinig vertrouwen meer in deze maand.

28 oktober (nod) maar even afwachten...

X

Ach meid, wat rot! Ja, dat van die mannen is waar! Hahaha!! En het is indd ook niet fijn als hij sjaggie wordt, is de lol er ook snel vanaf!

Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen en niet meer in zit maar hoe moeilijk het ook is, probeer positief te blijven, het is nog niet de 28ste. Ik ga toch heel hard voor je duimen! *************

Liefs!!

Dankjewel! In theorie is er natuurlijk nog wel een kleine kans, maar het klussen op het juiste moment heeftook nog niets uitgemaakt, dus heb er nu helemaal een hard hoofd in!
Het voordeel is wel dat ik het deze maand weer even lekker uit mijn hoofd kan zetten, gezien ik ws mijn ei heb gemist. We bekijken het positief...
En vlak na mijn nod de intake, dus dat brengt al genoeg spanning met zich mee in die week, haha!

Knuffel!

Dat komt niet goed uit zeg, balen!
Hij kiest er ook niet voor en zal ook wel balen dat hij naast ziek zijn, ook nog eens zijn 'bijdrage' niet kan leveren en ook nog eens jou teleurstelt.

Ik denk dat die van mij in dezelfde situatie ook niet te verleiden zou zijn hoor.

Probeer even te ontspannen en zie het als opladen voor de komende spannende tijd.
Succes meis.
Wenser

Heyy

Balen meid! De meeste mannen zijn er toch altijd wel voor in toch?! haha
Maar ze stellen zich snel aan als ze wat hebben idd.. echt balen maar wie weet... wij hebben deze maand ook haast niet geklust..

Liefs Renate

Terug
Bovenaan