Weer een stap verder

A

Anoniem

Guest
Moest vandaag weer terug naar de gyn voor de samenlevingstest.
Afgelopen woensdag ook al gehad, maar was misschien te vroeg zei de gyn, slijm was nog veel te dik. Vandaag terug dus en bij de echo zagen ze geen eitjes meer in de eierstokken, dus eisprong is geweest. Achter baarmoeder zit erg veel vocht waar ik best wat last van heb. Verder niet veel te zien.
Onder de microscoop naar mijn baarmoederslijm gekeken en geen zaadcel te zien, niet levend en niet dood, gewoon helemaal niks............Nou moet ik volgende week vrijdag bloed laten prikken en mijn man moet dinsdag zijn zwemmers laten nakijken. Het kan zijn dat die ook niet goed zijn en mijn baarmoederslijm kan zijn sperma afstoten.....
Zit even helemaal in een dipje, was een klap in mijn gezicht. Had gehoopt dat ik niet verder hoefde, maar ben bang dat dat wel zal gaan gebeuren..................
Ze hadden niet veel positiefs te melden............En vandaag is ook nog onze vakantie begonnen...........

Een dikke knuffel om je een beetje op te fleuren!!!!!!!
Begrijp je gevoelens hoor! Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.
Wij helpen je er wel door heen!!!!
Liefs,
Famke

Hoi Deez,

Ik begrijp je gevoel heel goed, wij allemaal denk ik.
Elke keer weer een andere teleurstelling verwerken, of het allemaal niet moeilijk genoeg . Hopelijk krijg je volgende week beter nieuws .
Probeer ondanks het rot nieuws toch van jullie welverdiende vakantie te genieten.

Kruimel

Hee lieve meid....

Heb ik net een heel vrolijk berichtje voor je geplaatst onder mijnes en dan lees ik nu dit....
Wat klote joh!! Ik moest meteen terug denken aan mijn test...toen ging ik ook met tranen in mijn ogen het ziekenhuis uit....
Zo k*t!
Sorry voor de niet zo nette woordjes...maar zo voelt het gewoon he....
Het is een hele spannende tijd voor jullie...
Ook straks als je man zijn zaad moet inleveren... eerste keer he...
         hmmm mijn speciale tekens vraagteken enzo  doe het weer niet....

Maar wij zijn er allemaal voor je...en volgens mij draaien de duimen hier nog veel harder!
Gaan ze volgende cyclus weer die test doen of hangen de volgende stappen nu af van het zaadonderzoek en je bloedonderzoek...
Ik vind het zo naar voor jullie...had gehoopt dat het gewoon veel beter had mogen gaan bij jou....bij Leah gaat het ook al niet vlot....
Wat een gedoe weer allemaal...

Lieverd, ik denk aan je en ga ook  zo hard voor jullie hopen!
Dikke knuffel van Linnie

Dank jullie wel lieverds!!!!
Mijn dipje is weer redelijk voorbij, het is gezakt. Gister lekker uit eten geweest en een goed gesprek gehad met mijn mannetje. Daarna nog naar ouders en vriendin, ben mijn verhaal en tranen weer kwijt.
Volgende keer krijgen we weer een samenlevingstest en verder hangt het af van de uitslagen......

Terug
Bovenaan