weer een stap verder...

Hallo allemaal,

Vandaag een baarmoeder onderzoek gehad. Vreemd gevoel hoor! Gelukkig zag alles er goed uit. De vleesboompjes zitten niet in de baarmoeder en dat was een geruststelling. Het was vreemd, maar ook mooi om te zien hoe mijn baarmoeder er uitziet. Het is ook vreemd dat het niet wil lukken, juist terwijl alles goed is. Zou het dan toch tussen mijn oren zitten, dat ik er teveel mee bezig ben??

Volgende week woensdag de HSG en wanneer die goed is start de IUI. Ik zie wel een beetje op tegen de HSG, maar ja, ik moet er ff doorheen.
Ik hou jullie op de hoogte.
x

Hoi Ano
Ik heb de HSG gehad vanochtend.
Tis even een rotgevoel,
ik vond het nog het ergste toen ik weer terug in de auto zat.Ben blij dat ze hadden aangeraden om iemand anders te laten rijden.
Tjemig,het zweet brak me uit van de pijn.
Toen ik eenmaal weer thuis was en kon lopen was het al veel beter te doen.Gewoon behoorlijke ongesteldheids krampen.
Tis mij alles meegevallen.
succes volgende week.

Hoi Ano
Ik heb de HSG gehad vanochtend.
Tis even een rotgevoel,
ik vond het nog het ergste toen ik weer terug in de auto zat.Ben blij dat ze hadden aangeraden om iemand anders te laten rijden.
Tjemig,het zweet brak me uit van de pijn.
Toen ik eenmaal weer thuis was en kon lopen was het al veel beter te doen.Gewoon behoorlijke ongesteldheids krampen.
Tis mij alles meegevallen.
succes volgende week.

Hoi Fleur,
Amai, klinkt niet erg prettig. Ik bereid me maar voor op het ergste en dan valt het achteraf alles mee.
Gelukkig gaat mijn man mee een woensdag.
Wanneer moet jij terug voor de uitslag, of heb je hem meteen gehad?
x

Tja ik kan niet zeggen dat ik het lekker vond,gister nog wel wat bloedverlies,vandaag al niet meer.
Half mei krijgen we de uitslag,omdat dan alle uitslagen binnen zijn
Maar de gyn. die het onderzoek deed zei dat het er goed uitzag.
Prettige gedachte.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan