weer een stapje verder

A

Anoniem

Guest
het gaat weer goed met me, niet perfect maar wel goed.
ik had gisteren sollicitatie en heb vandaag te horen gekregen, net eigenlijk,
dat ik volgende week op 2e gesprek mag komen, wel kreeg ik van het detacheringsbureau te horen dat ze wilden weten of ik wel in de toekomst fulltime wilde blijven werken, tja ongelukjes gebeuren he
daar hebben zij niets mee te maken want anders dan wordt je nooit aangenomen dus ik zeg gewoon ja!
een heel leuk bedrijf is het
en dan is het eens niet via een uitzendbureau.
degene waar ik het gesprek mee heb gehad, vond me goed in het team passen zei tegen mijn tussenpersoon
goed ik ben nog niet aangenomen maar een goed begin is het halve werk toch!

yes yes yes
dikke kus

mooiiiiiiiiiiiiii wat een goed nieuws meid!! kon je wel gebruiken nietwaar? heeft mijn duimen toch geholpen voor je sollicitatie hahahaha!! spannend hoor

laat ff weten wanneer je def. bent aangenomen??

wat fijn voor je!!!

xxxx sweety

haha laat je ff weten als je bent aangenomen
wat denk jij dan, ik zit hier nu dus de hele dag en waarschijnlijk volgende week alleen savonds omdat ik dan moet werken, haha maar ben maarniet bang dat hoor je zeker.

owwwwwwww heb je weekje vrij dan?? wat heerlijk joh!!beetje leuke dingen doen
dan he..:)
tis meer uit belangstelling dan nieuwsgierigheid hoor!!!wil niet als nieuwgierig aagje overkomen he!!

liefs

He, das beter. Lichtpuntje in de duisternis
En idd, vind het raar dat ze vragen of je in de toekomst fulltime wil blijven werken. Je zou gek zijn om te zeggen van niet. Veel succes!!!

Ha Fiepie,

Super de puper, ben trots op je........girlpower he!
Ik heb zelf ook vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen op de Gilde opleidingen als docent Nederlands als Tweede taal voor allochtonen!

Ik ga heel hard voor je duimen, dubbelduimen.

xxx Andrea

thanx meiden.
er is alleen een addertje onder het gras,
mijn tussenpersoon vertelde me dat degene waar ik de soll bij had vroeg of ik wel echt van plan was in de toekomst fulltime wilde blijven werken.
nou dat is dus niet zo want ik ben bezig met kinderen en als het dadelijk zover is wil ik best nog 2 dagen of 3 werken, maar niet meer fulltime.
ze mogen niet vragen of je zwanger wilt worden maar doen het dus toch
ik moet hier dus volgende week antwoord opgeven, en ik vind het niet leuk om te liegen maar zal wel moeten.
maar wat nou als ik straks zwanger ben als ik pas net een of twee maanden aan de gang ben.
natuurlijk weet ik dat het langer kan duren, maar goed wat zeg je dan?

Hey hallo,

Wat goed nieuws voor je zeg, das nu wel erg meegenomen, hoop dat je wordt aangenomen!!!
Vindt het ontzettend knap hoe jij hier doorheen slaat, is alleen maar positief!!!
Succes meid!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan