weer een teleurstelling

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wilde even mijn verhaal weer kwijt.
Vandaag weer naar de gyn geweest, voor een follikel meting. Nu heeft de clomid dus niks maar dan ook niks gedaan. Ik slik al 150mg dus meer kan niet.
Afgelopen twee maanden waren wel wat beter, maar nu is het dus K..
Morgen gaan de gynecologen overleggen wat er verder gaat gebeuren. Ik hoop dat ik nu wat krijg wat wel aanslaat, want ik word zo langzamerhand gek.
we zijn deze maand al twee jaar bezig, en tot nu toe alleen maar teleurstellingen gehad.
Ik weet ik moet positief blijven maar ja soms lukt dat gewoon niet.....

Zo ik ben het weer even kwijt...

Groetjes visje

hoi visje

wat kut zeg. ik snap wat je bedoelt met je moet hoop houden dat dat niet altijd gaat.
ik heb namelijk vorige maand een kut maand gehad.
ons nichtje vertelde dat ze zwanger was en dat kwam erg hard aan.
nu is het ergste dat ons nichtje een miskraam heeft gehad het weekend.
ik hoop echt voor je dat er morgen meer uit komt wat ze gaan doen.
ik ga voor je duimen dat er nog iets is wat wel aan gaat slaan
sterkte

groetjes janette 27

hoi,

Vanmiddag belde de assistent gynecoloog, om te vertellen dat als ik dat wilde ik mocht beginnen met injecteren. mocht er ook nog wel even over denken.
Maar nee dat hoefde ik niet, dus als het goed ik krijg ik volgende week "prikles"en dan gaan we als ik weer ongi word beginnen met spuiten.

Ik hoop dat dit wel wat uithaalt....
Weet iemand of je  hier meer bijverschijnselen van krijgt. Van de clomid had ik niet zoveel last alleen opvliegers en af en toe lichtflitsen.

Nou jullie zijn weer op de hoogte.

Groetjes visje

Hoi Visje,

Wil even reageren op je verhaal over clomid. Ik heb dus ook een aantal x clomid gebruikt en het deed bij mij ook weinig. Nu gebruik ik Tamoxifen(Nolvadex) en dit werkt prima! Daarbij zet ik nu om mijn ei te laten springen pregnyl maar dit hoeft dus niet...dit komt omdat ik IUI krijg.
Misschien iets om aan je gynaecoloog voor te leggen om dit een maand te proberen voordat je jezelf moet gaat spuiten. Het medicijn wordt normaal gesproken  voor borstkanker gebruikt(hormoonbehandeling) dus daar moet je niet van schrikken als je dat leest. Het is ook voor vruchtbaarheidsbehandelingen te gebruiken maar iets minder bekend dan clomid.
Hoop dat je er iets aan hebt. Iniedergeval veel succes!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan