weer een update van mama

Vandaag heeft mama de uitslag gekregen van de botscan. Hij was goed!!! dus geen uitzaaiingen gevonden!!!
Het zit dus alleen in haar rechterborst en rechteroksel.
Over een week of 3 word ze geopereert. Haar borst moet er alleen wel af, maar dat had ze zelf ook al wel bedacht.
We zijn erg blij met deze uitslagen van deze week.
Woensdag krijgt ze weer een punctie, omdat de punctie van dinsdag is mislukt. We hopen dat de punctie woensdag nu wel gaat lukken. Zo niet dan moet ze naar een ander ziekenhuis en proberen ze het daar. Eerst woensdag afwachten.
Als ze de uitslag van de punctie hebben word ze zo snel mogelijk geopereert.
Hoop dat jullie nu weer goed op de hoogte zijn en ik alles heb opgeschreven.

Liefs Sibje

Och meid, zeer goed nieuws allemaal. Natuurlijk niet dat haar borst eraf moet, maar dat er eerder niks gevonden is.

Meid succes en ik hoop dat de punctie gaat lukken. Het lijkt me zo vervelend als ze nog een keer moet en dan ook nog in een ander ziekenhuis.

Hey lieverd,

Ik had je bericht al gelezen op fb.....wat een goed nieuws tot dusver......in ieder geval geen uitzaaiingen! Er breekt natuurlijk weer een hele spannende periode aan en die operatie zal er best inhakken, er is nog een lange weg te gaan maar misschien gaan jullie nu met een iets geruster hart op vakantie, hoop dat jullie een beetje kunnen genieten.

Sterkte allemaal! Dikke knuff Lynn.

wat een geruststelling dat er niks uit de scan is gekomen. nu woensdag de punctie nog en ik hoop zo dat die goed gaat.
veel succes voor je moeder voor de operatie, het is niet niks.

hoop dat je iets fijner op vakantie gaat.

sterkte! liefs, xx

Terug
Bovenaan