Weer een verhaaltje van mij

ssteef

New member
Hoi hoi

We zijn de 25 weken alweer voorbij en wat is het toch genieten van dat getrappel in je buik, onze kleine uk is echt een kleine druktemaker hij ligt geen moment stil.. oke bijna niet... soms als ik druk aan het werk ben dan is hij stil. maar zodra ik ga zitten laat meld meneer zich:D heerlijk hoor begrijp me niet verkeerd:D maar hier door slaap ik al weken slecht.. heb van alles geprobeerd en ben toch iedere nacht om half 3 3 uur wakker en doe geen oog dicht meer... Daardoor wordt het werken ook steeds zwaarder, werk in de kinderopvang dus het tillen van kinderen probeer ik te laten zodat ik toch kan blijven werken, nu is het alleen zo dat ik in een erg jong team werk en mijn collega's Op mijn bazinnen na nog geen kids hebben en mij ook niet zo goed begrijpen.. hoe niet allemaal want heb een paar collega's die super lief voor me zijn, maar er zit er 1 bij die de ene rot opmerking na de andere maakt dus het werken vind ik op het moment niet zo leuk!

Nu is het ook zo dat ik al een paar weken last heb van een tintelend gevoel in mijn linker been, de verlosk zegt dat het kom omdat de kleine uk dan op een zenuw ligt ( heb het vooral 's morgens) hebben hier meer meiden last van?

sorry voor mijn verhaal!

liefs xx
 
Hoi meid,

Niks aantrekken van rot opmerkingen, jij bent gelukkig met je ukkie en daar draait alles om!!
Ik had laatst ook een beklemmend gevoel in mijn rechterbeen. Ik heb last van bekkeninstabiliteit en dat straalt dan door naar mijn been. Niks om je zorgen om te maken volgens mij hoor. Lastig is het wel, maar ja we moeten er iets voor over hebben he? ;-)

xxx Kirsten
 
Misschien is je collega stiekem wel jaloers. Jij krijgt nu immers alle aandacht van andere collega's en ouders ;)
Ik slaap ook steeds slechter want ik heb ook een enorme bewegelijke baby. Ik zie soms mijn buik helemaal bubbelen! Leuk hoor, maar inderdaad niet 's nachts. Ik moet vaak midden in de nacht plassen en het lukt dan niet meer zo goed om in slaap te vallen. Laatste trimester is het zwaarst hè. Ik kan niet wachten tot deze kleine geboren is...
 
Hay meid,

Wat vervelend van je werk! Laat ze maar lekker tsssssssssss jammer zulke dingen!

Dat slapen herken ik, ook ik wordt steeds wakker van mijn zoon hahahaha

Rustig aan meid!

xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan