weer een vraagje over Aerosleep

Hoi,

Nou hebben wij vanmiddag een Aerosleep veiligheidsmatrasbeschermer gekocht voor en we wilden daar een Aerosleep hoeslakentje bij kopen.
De verkoopster vertelde ons dat een Jersey hoeslaken net zo goed werkt, alleen de Jersey andere soorten niet.
Ze heeft het ons ook laten zien met zo'n Aerosleep pomp wat in de winkel staat. En idd precies hetzelfde effect.
We hebben nu een Jersey hoeslaken gekocht maar nu begin ik toch te twijfelen. Ik lees namelijk nergens dat dat ook mag en ik lees hier op het forum ook verschillende dingen.

Iemand ervaring hiermee???? Is de werking idd hetzelfde????

Kruimel

geen idee of het net zo goed werkt, maar wij hebben toch voor de aerosleep hoeslakentjes gekozen. ik denk wel dat het ook werkt, maar misschien net niet zo goed als de echte hoeslakentjes, daar zitten namelijk ook "gaatjes" in. je geeft al geld uit aan de aerosleep zelf dan wil ik wel zeker weten dat het goed werkt.

hallo,
Ik heb gewoon alleen het aerosleepmatrasje gebruikt voor mijn zoontje met daaroverheen een katoenen hoeslakentje, werkte prima. gewoon op tijd verschonen.
ik nam dat matrasje zelfs mee in z'n campingbedje, gaat super.
 Ik ga het bij de 2e ook zeker weer gebuiken.

succes ermee
groetjes, natascha

Ben eigenlijk van het najaar 2006 forum, maar wilde tch even reageren.
Wij hadden precies hetzelfde. Ik stond al met de hoeslakens van earosleep in mijn handen en toen zei de verkoopster ook dat die van ...???(pfff, kom even niet op het merk! Hahaha) net zo goed waren.
Ik heb daar toen 2 van meegenomen maar hoorde toen van veel mensen dat dat iet kon. En volgens mij staat het ook in de gebruiksaanwijzing(??). Bij een andere babyspeciaalzaak zeiden ze toen ook dat het echt de hoeslakens van earosleep moeten zijn!
Ik ben toen er toch nog nog maar 2 "echte" gaan halen...ik vertrouwde het ook niet helemaal!

Succes ermee! En het is wel ECHT een ideaal ding vind ik, die earosleep!!!

Op www.aerosleep.com kun je het volgende vinden:

Mag ik over de Aerosleep een hoeslaken leggen?
Ja. Met een gewoon hoeslaken is het effect van Aerosleep nog altijd optimaal. Voor baby’s jonger dan 14 maanden raden we wel het speciale Aerosleep-hoeslakentje Baby Fitted Sheet aan. Het zorgt ervoor dat uw baby altijd voldoende lucht krijgt, zelfs al hij zich uit eigen kracht op zijn buikje rolt.

Ikzelf heb dus 2 aerosleep-hoeslakens gekocht, voor de zekerheid...

Hoi,

Wij hebben ook de "echte "gekocht omdat we verschillende verhalen hoorden over de Jersey lakentjes.
We wilden het zekere voor het onzekere nemen en hebben dus geen Jersey lakens gekocht.
Ik geef liever iets meer geld uit dan dat ik er later zo erg over ga lopen tobben dat ik alsnog de Aerosleep lakens aan ga schaffen, want dan heb ik de kosten ook dubbel.

Gr.
Cora

hoi, ik had ook eerst gewone hoeslakens gebruikt maar daarna toch de speciale gekocht. Je moet het ademen zelf maar proberen dan merk je hoeveel beter je kunt ademen door het speciale hoeslaken. Ik zou het er zeker bijkopen.

Terug
Bovenaan