weer een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal nu wel zo'n beetje weten (hahah) ben ik dus begonnen met tempen. Nu dacht ik dus mijn eisprong te hebben gevonden omdat mijn temp zakte en steeg, gebeurde dat nog een keer. Hij zakte en steeg nog een keer!!!!! Daarna werd hij iets hoger, dus ik dacht: ha dat is 'm!!! Maar nu vanochtend was ie weer gezakt. Wat betekent dat nou allemaal??????? Als je niet bevrucht bent dan zakt hij toch pas weer als je bijna ongesteld wordt????

HELP!!!
Liefs Annet
P.s. Sorry hoor, maar we willen het zoooooooo graag

He Annet,
Het kan zijn dat jou koortsthermo last heeft van opvliegers?? geintje...maar ik heb op babybrabbel gelezen dat als je steeds een andere tijd s ochtends tempt, bv madag om 8 uur, dinsdag lekker uitslaapt dan om 10 uur pas temt, het dus ook een heel verschil kan wezen, of dat je termometer kapot is... nou ik zou zeggen, kijk ff op babybrabbel! die hebben er allicht ook meer verstand van dan ik! suc6 he!!
Liefs Em  

Hoi Emmie, nou ik heb het even gelezen, maar nu wordt het nog moeilijker!!!   Ik slaap namleijk nooit 8 uur, en met deze rare dagen slaap ik soms met- en soms zonder deken. Ik moet nog maar even kijken.      

Ik las net wel bij iemand dat ze zere borsten had na de eisprong en die heb ik dus wel!! Dus denk ik toch dat ik hem al gehad heb.........ik weet het ook niet meer!!!

Alle andere ervaringe zijn nog steeds heeeeeeeel welkom.

Liefs Annet

ook ik moet gaan tempen , maar dan op medisch advies.
ik sta altijd op verschillende tijden op.
de gyn. zei dat het niet uitmaakte.

Hee pocahontas

Nou, dat zal ik dan maar geloven he??!!
Dus dan weet ik nu eigenlijk nog niks...

Mag ik vragen waarom jij moet tempen?? Als je het niet wil zeggen  is het ook ok hoor.

Ik word hier wel een beetje moe van. Ik dacht nu een beetje duidelijkheid te krijgen maar nu twijfel ik toch steeds weer.

Nou ja, hoop nog steeds op meer "ervaringsdeskundigen". haha

Veel liefs en dankjewel Annet

Haha eindelijk heb ik er ook een
Moest 'm effe showen........

Terug
Bovenaan