Weer een vraagje....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Gisteren was mijn NOD en nu nog steeds niet ongesteld. Kreeg natuurlijk allerlei kriebels in m'n buik; Zou het dan toch??
Heb net een test gedaan.... Niks te zien!
Zijn nu een half jaar bezig en ben altijd erg regelmatig ongesteld, bijna op het uur af.
Word ik dan toch gewoon ongesteld of kan ik hoop houden?

Liefs

he star, half jaar is niet zo lang, kweet niet if je eerste zwangerschap is/wordt maar meestal duurt de eerste een jaar was bij mij ook zo, onbewust ben je ermee bezig waardoor je soms je eileiders dicht gooit, dus geen ei sprong.

het zou best eens kunnen dat je zwanger bent, maar als je pas een week overtijd bent zou ik nog een 1 a 2 weken wachten want dan heb je meer hcg hormonen dan is het makkelijker te testen,

Het is moeilijk maar probeer er zo min mogelijk aan te denken, kweet het is moeilijk vooral als je echt kinderwens hebt, ik werd zwanger op de vakantie na een jaar bezig.

groetjes mama van sharon.

Hallo mama van Sharon,

Bedankt voor je reactie!
We zijn idd bezig met onze eerste, en dat kan 'n jaar duren.Toen ik overtijd bleek te zijn, maakten onze hartjes toch een paar kleine sprongetjes. Dat maakt de wens en hoop natuurlijk alleen maar groter.Ik wacht gewoon netjes af......

Liefs

Hallo Star80,

Ik heb net een cyclus van 49 dagen achter de rug (normaal stipt 31 dagen cyclus) Alleen maar negatieve testen en zelfs een bloedtest gedaan... Ongesteld werd ik niet! Op de dag dat ik hoorde dat je bloedtest negatief was werd ik een paar uur later ongesteld... Dat bewijst maar weer hoe veel je er ook onbewust mee bezig kan zijn, en dat je lichaam dan 'stopt'... Wij zijn al een jaar bezig en mogen in het nieuwe jaar voor onderzoeken...

Ik hoop op het beste voor jou!

Liefs, Betty

Jeetje Betty, wat jammer dat het zo moet lopen voor jullie.... Ik hoop dat de onderzoeken goed uitpakken voor jullie en dat je snel zwanger zult zijn.

Liefs

Hoi Star,
ik hoop voor je dat je snel meer weet,
want die onzekerheid is waaardeloos.
Ik ben meestal ook heel regelmatig,had laatst een keer een cyclus van 42 dagen...echt niet grappig...en maar blijven testen,maar helaas werd ik toch ongesteld.
sterkte met wachten
fleur

Dank je Fleur,

Ben ondertussen nog steeds niet ongi (of zwanger).....Grrr.

Liefs

hoi star en ben je al ongesteld of niet?

wachten is echt iets wat je klote kan noemen vooral die onzekerheid, daarom test ik pas na 2 maanden omdat ik weet van me zelf dat ik maar 6 keer perjaar een ei sprong heb als ik de pil niet slik( met de pil is het elek maand)

dus ik hoop voor je dat je onzekerheid nu afgenomen is.

groetjes mama van sharon

Terug
Bovenaan