A
Anoniem
Guest
Een paar dagen geleden schreef ik al dat ik de dag voor mijn NOD licht (bruin) bloedverlies had en daarna niks meer. Ik vroeg me toen af of dat een innestelingsbloeding kon zijn.. een menstruatie kan het niet zijn geweest volgens mij. Ik vloei normaal best hevig en toch zeker wel een dag of 4.
dinsdag getest en die was negatief. Wat mij niets verbaasd want ik verwacht niet zwanger te zijn. Maar nu zijn we al een week na mijn NOD en nu nog steeds geen tekenen van ongi. Terwijl ik normaal 3 tot max 5 dagen te laat ben..
wat kan dit nu zijn??
mijn vraag was eigenlijk, hoe lang na een innestelingsbloeding kun je positief testen?? heb geen idee! heb dat bij de eerste ook niet gehad..
ik heb natuurlijk wel stiekem een beetje hoop...
wie kan mij helpen???
dinsdag getest en die was negatief. Wat mij niets verbaasd want ik verwacht niet zwanger te zijn. Maar nu zijn we al een week na mijn NOD en nu nog steeds geen tekenen van ongi. Terwijl ik normaal 3 tot max 5 dagen te laat ben..
wat kan dit nu zijn??
mijn vraag was eigenlijk, hoe lang na een innestelingsbloeding kun je positief testen?? heb geen idee! heb dat bij de eerste ook niet gehad..
ik heb natuurlijk wel stiekem een beetje hoop...
wie kan mij helpen???