weer een weegmoment!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames

Het is weer zover!Geef de cijfers maar dan kan ik ze weer invullen.

En Karin(Kaatje 70) jij mag ze ook anoniem geven.

Hier een topweek achter de rug.Maar ik was maandag dan ook weer helemaal op dreef om weer door te gaan.Woensdag heb ik een crosstrainer aangeschaft voor de nodige lichaamsbeweging.
Vrijdag heb ik nog stiekem op de weegschaal gestaan,want we zijn het weekend weg geweest en ik wilde toch weten wat het resultaat was voordat we weg gingen.
Maar ik was vrijdag al 1 kilo kwijt.Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
Volgens mij heb ik het dit weekend ook wel goed gedaan.

Groetjes Jessica

hoi hoi,

helaas na de goeie start gaat het hier na 4 feestjes afgelopen week toch wat minder
ben namelijk een kilo aangekomen....zucht...maar we gaan weer vrolijk verder want de komende weken heb eens helemaal niets...heerlijk..

groetjes mascha

ojee ojee ojee
ik heb het weekend zowat uit de frituurpan geleefd.ben vandaag dan ook maar streng begonnen weer.morgen maar op de weegschaal.
ik heb ook een crosstrainer maar die staat meer te verstoffen.

groetjes petra

Hoi dames,

Ik speel even vals. Ik heb een enorm sasweekend gehad en doe vandaag een fruitdag. En dan weeg ik me morgen

Ik woog vanochtend 88 kilo . Had van het weekend een enorme vreetbui en heb een Milka reep op en twee oranje tompoucen. Ik ga de WII Fit maar weer uit de kast pakken en er weer serieus tegen aan. Hopelijk volgende week beter resultaat.

hoi,

ben nu weer een week aan de prodimed en dat spul helpt echt zo goed (alleen jammer dat mijn portemonnee ook steeds dunner wordt ).

De stand vanmorgen was 75.3 en nu op naar de 74.

veel succes weer allemaal

groetjes chimene

hoi hoi
deed niet mee, want zal na 2 maandjes op letten al weer op mijn gewicht voor de geboorte, maar goed mogen nog zekers 5 kilo af en daar ga ik nu mee beginnen, want ik begin nu echt wel van mezelf te balen.
Dus dames kan ik nog mee doen???
Na dat stomme EK gedoe zit ik nu weer 2 kilo boven het gewicht

Ik woog voor de zwangerschap 73
tijdens 90 en na 76
ik wil naar de 70, momenteel weeg ik 75, dus er moet 5 kg van af en wel zo snel mogelijk. Mijn grote valkuil is echter snoepen en dan vooral chocola.

groetjes daan

Hoi

Nou ik ben helemaal blij met mezelf.
Ik ben weer 2 kilo lichter dan vorige week.
Toch ergens goed voor geweest om die knop om te zetten.
Vanmorgen gaf de weegschaal 87,1 aan.
In februari begon ik met serieus op mijn eten letten.
Toen woog ik 97,8,er is nu dus meer dan 10 KILO af.
Blij nog 10 ben ik helemaal blij.

Daan ik heb je erbij gezet!

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan