weer een weegmoment

A

Anoniem

Guest
Kom maar weer met de gewichten!
Ik ben er helemaal klaar voor.

Na 2 topweken ging het bij mij van het weekend helemaal slecht.
Alles wat eetbaar was werd door mij verorberd.Ik heb dat elke keer als ik ongesteld moet worden.Dit heb ik nooit gehad toen ik de pil slikte,maar dat is nu niet meer nodig en dan krijg je dit.Iemand hier een tip tegen?
Hopelijk kan ik het vandaag nog een beetje goedmaken,maar jullie het wel zien in het schema.Je kunt mijn cycles aflezen uit mijn gewicht,knap he?Jammer dat hier geen baby's meer komen,want dan is het wel handig om je cycles zo duidelijk te hebben.

Groetjes Jessica

Ook hier geen superweek gehad. Niet 1 keer op de Wii Fit gestaan terwijl ik het wel van plan was. Wel veel gelopen maar ook wel weer wat gesnoept en zelfs wat alcohol gedronken. Ik weeg dus 89 kilo. Weer terug bij af dus.

groetjes Linda

hier een goed bericht want ik ben afgelopen week twee
kilo`s kwijt....fijn fijn, heb nu een lekkere start zo dus ik
ga vol goede moed verder...

groetjes mascha

Bij mij gaf de weegschaal 80.2 aan, dus 0.2 eraf. Dat was ook wel te verwachten na een enorme bbc en gisteren ook nog een halve sasdag. Deze week wordt mijn dochterje 1 en dat komt neer op drie dagen taart. Mmmm, dat wordt volgende week drama.

Hoi Jessica,

Onze weegschaal is nu officieel stuk..... Hij geeft soms 65 aan, nou dat weeg ik echt niet hahaha
Dus ik moet nog een nieuwe kopen, daarna doe ik weer mee.

groetjes Mariska

ja hoor 74,45 dus een halve kilo eraf.

zal er ook snel weer bij komen met 3 verjaardagen deze week en tja ben gek op taart  ach ja. Ben ook niet echt aan het lijnen met SB ofzo. Slik wel ideaal gewicht van dional, maar dat is meer om mijn darmen wat meer te stimuleren. Heb een prikkelbare darm en die werkt niet altijd even goed. Niet erg, maar wel vervelend als je er wat kilos af wil.

groetjes daan

Ik heb de schade kunnen beperken en ben 1 kilo aangekomen.
Dus ik zit nu op 88,1 terwijl ik vorige week zo mooi 2 kilo kwijt was.
Ik heb het even nagekeken elke keer net voor of tijdens de ongesteldheid kom ik 2 kilo aan.
Hopelijk heb ik die ene kilo er zo weer af.

Groetjes Jessica

hoi
85 kg gaf de weegschaal aan,had ik wel verwacht na al die taart van anouk haar verjaardag

gr petra

Terug
Bovenaan