weer een weekje ziekenhuis

pff dat was me wel weer een weekje,
vorig weekend had Mika weer erge koorts  en hele  erge diaree luiers (soms 3 in een half uur) met beetjes bloed en de billetjes erg kapot.
Ze wilde minder drinken (later niets meer)  en er kon geen lachje meer vanaf.
Omdat we het zondag toch niet vertrouwde toch maar even naar de huisartsenpost gegaan.
De arst vond haar erg ziek maar niet genoeg om haar op zondagavond op te nemen.
Vond het een vreemde reactie, maar we moesten maandag wel even naar de huisarts gaan.
De huisarts dacht aan een griepje, want ze gaat naar een kinderdagverblijf en daar lopen kinderen vaak infecties op.
Hier waren wij het totaal niet mee eens want Mika heeft regelmatig koorts, en het consultatie bureau had ons al aangeraden om haar eens te laten onderzoeken.
Maar de huisarts vond dat niet nodig.
Omdat wij het toch niet vertrouwden toch de ziekenhuizen in omgeving gebeld wat we het beste konden doen.
Wat we telkens te horen kregen is dat ze niets kunnen zonder verwijsbrief .
Uiteindelijk Hardenberg maar gebeld, daar kreeg ik de kinderarts aan de lijn die Mika met kerst ook behandeld had, maar waar niets uit het onderzoek was gekomen.
Na het verhaal te hebben gehoord, konden we gelijk komen.
Ze was gelijk opgenomen in het ziekenhuis.
Weer een aantal dingen onderzocht en eerst voeding te hebben gekregen via sonde, knapte ze gelukkig na 2 dagen weer op. '
Maar helaas kwam er weer niets uit het onderzoek.

Vind het nou echt niet leuk meer, ze is zo vaak ziek maar er komt telkens niets uit het onderzoek .
Ik had gehoopt dat ze wat zouden vinden, want ze hoest ook al maanden zo naar.
Hopen dat we het nu weer even gehad hebben

Moest het even kwijt

Groetjes Connie

Wat vervelend zeg!  En wat raar inderdaad dat je niet gelijk wordt doorgestuurd! Ik kan helemaal begrijpen dat je zelf nog gebeld hebt! Hebben ze alle onderzoeken al gedaan of wordt ze komende weken nog verder onderzocht! Als je het niet vertrouwt dan zou ik toch nog maar gaan bellen hoor!!

x

Wat stom!! Je weet zelf toch het beste als er iets met je kind is. Heeft ze steeds dezelfde symptomen? En heb je zelf al onderzoek gedaan op het internet enzo?

Dankje

Ja gelukkig gaat het nu weer goed, alleen zit het me nog niet lekker dat we weer niet weten wat het is geweest.
Dat was met kerst namelijk ook al zo.
Hopen dat het nu weer een tijdje goed blijft gaan.

groetjes Connie

he meid..

wat sneu allemaal en erg vervelend dat ze nu nog niet weten wat het is.
wat kan je daar onzeker van worden.
noa heeft in dec ook in het zieknhuis gelegen en daar kwam ook niks uit erg frustrerend is dat.nou meid hoop dat je kleintje niet weer dit krijgt en dat het nu goed gaat.
anders zullen ze vind ik toch echt beter moeten kijken naar je kleintje.

leifs annelies

Hallo. Mijn zoon is ook in september 2008 geboren en ik las jouw bericht. Heel vervelend voor je dat de artsen nog steeds geen idee hebben wat er is, maar toen ik je verhaaltje las moest ik denken aan wat we met onze knul hebben meegemaakt.

kapotte billen, huilen, koorts en niet willen drinken. De eerste 5 maanden na de geboorte van Cas hebben we ziekenhuis in en ziekenhuis uit gelopen. Cas huilde voornamelijk na het drinken wilde eigenlijk niet drinken had minstens 8 stinkende poepluiers per dag en bloed bij de ontlasting. We belandde uiteindelijk 1 maal op de IC. Cas was ook steeds verkouden, koorts en benauwd. De artsen gaven de schuld aan virussen en pech. En ik was er klaar mee want elke andere klacht werd door artsen weer bestempeld op dat hij door alle ziekenhuis bezoeken en de beademing voorlopig klachten zou houden.
Aangezien ik er toch van overtuigd was dat er iets anders aan de hand moest zijn en ik zelf een hoop allergieeen heb gaf ik steeds aan of een melkallergie de boosdoener zou kunnen zijn.

Ik was de stomste moeder van het hele land. het kwam daar niet van. Meestal hebben kinderen ook exceem maar mannetje dus niet. Op eigen initiatief en gesteund door een wijkverpleegkundige en de apotheek (jaja) ben ik gestart met koemelkvrije zuigelingenvoeding via de apotheek. en wat denk je na 1 fles geen huilbuien hij dronk de fles in 1 teug leeg en we hebben na een dag nooit meer klachten gehad en nooit meer het ziekenhuis bezocht. Na een eliminatie - provocatietest bleek dat deze mama gelijk had.

Misschien herken je iets hierin? Ik ken natuurlijk niet je hele verhaal, ik stap zomaar in dit forum en misschien is dit al uit gezocht...en vind je dit verhaal maar niets maar ik dacht er echt aan toen ik je verhaaltje las.

Ik hoop dat ze gauw vinden wat je kleintje heeft. Het is heel vervelend als je steeds naar het ziekenhuis moet en ze weten niet wat het is. Sterkte ermee.

Martine

Terug
Bovenaan