pff dat was me wel weer een weekje,
vorig weekend had Mika weer erge koorts en hele erge diaree luiers (soms 3 in een half uur) met beetjes bloed en de billetjes erg kapot.
Ze wilde minder drinken (later niets meer) en er kon geen lachje meer vanaf.
Omdat we het zondag toch niet vertrouwde toch maar even naar de huisartsenpost gegaan.
De arst vond haar erg ziek maar niet genoeg om haar op zondagavond op te nemen.
Vond het een vreemde reactie, maar we moesten maandag wel even naar de huisarts gaan.
De huisarts dacht aan een griepje, want ze gaat naar een kinderdagverblijf en daar lopen kinderen vaak infecties op.
Hier waren wij het totaal niet mee eens want Mika heeft regelmatig koorts, en het consultatie bureau had ons al aangeraden om haar eens te laten onderzoeken.
Maar de huisarts vond dat niet nodig.
Omdat wij het toch niet vertrouwden toch de ziekenhuizen in omgeving gebeld wat we het beste konden doen.
Wat we telkens te horen kregen is dat ze niets kunnen zonder verwijsbrief .
Uiteindelijk Hardenberg maar gebeld, daar kreeg ik de kinderarts aan de lijn die Mika met kerst ook behandeld had, maar waar niets uit het onderzoek was gekomen.
Na het verhaal te hebben gehoord, konden we gelijk komen.
Ze was gelijk opgenomen in het ziekenhuis.
Weer een aantal dingen onderzocht en eerst voeding te hebben gekregen via sonde, knapte ze gelukkig na 2 dagen weer op. '
Maar helaas kwam er weer niets uit het onderzoek.
Vind het nou echt niet leuk meer, ze is zo vaak ziek maar er komt telkens niets uit het onderzoek .
Ik had gehoopt dat ze wat zouden vinden, want ze hoest ook al maanden zo naar.
Hopen dat we het nu weer even gehad hebben
Moest het even kwijt
Groetjes Connie
vorig weekend had Mika weer erge koorts en hele erge diaree luiers (soms 3 in een half uur) met beetjes bloed en de billetjes erg kapot.
Ze wilde minder drinken (later niets meer) en er kon geen lachje meer vanaf.
Omdat we het zondag toch niet vertrouwde toch maar even naar de huisartsenpost gegaan.
De arst vond haar erg ziek maar niet genoeg om haar op zondagavond op te nemen.
Vond het een vreemde reactie, maar we moesten maandag wel even naar de huisarts gaan.
De huisarts dacht aan een griepje, want ze gaat naar een kinderdagverblijf en daar lopen kinderen vaak infecties op.
Hier waren wij het totaal niet mee eens want Mika heeft regelmatig koorts, en het consultatie bureau had ons al aangeraden om haar eens te laten onderzoeken.
Maar de huisarts vond dat niet nodig.
Omdat wij het toch niet vertrouwden toch de ziekenhuizen in omgeving gebeld wat we het beste konden doen.
Wat we telkens te horen kregen is dat ze niets kunnen zonder verwijsbrief .
Uiteindelijk Hardenberg maar gebeld, daar kreeg ik de kinderarts aan de lijn die Mika met kerst ook behandeld had, maar waar niets uit het onderzoek was gekomen.
Na het verhaal te hebben gehoord, konden we gelijk komen.
Ze was gelijk opgenomen in het ziekenhuis.
Weer een aantal dingen onderzocht en eerst voeding te hebben gekregen via sonde, knapte ze gelukkig na 2 dagen weer op. '
Maar helaas kwam er weer niets uit het onderzoek.
Vind het nou echt niet leuk meer, ze is zo vaak ziek maar er komt telkens niets uit het onderzoek .
Ik had gehoopt dat ze wat zouden vinden, want ze hoest ook al maanden zo naar.
Hopen dat we het nu weer even gehad hebben
Moest het even kwijt
Groetjes Connie