weer een ziekenhuisbezoekje achter de rug

Hoi hoi,

Vandaag moest ik op controle na de kijkoperatie van vorige week.
Zoals eigenlijk wel al bekend was, was het een follikelcyste en sprong deze tijdens de operatie vanzelf al open en was hij dus verdwenen.
De hechtingen zijn er uit gehaald en nu is het weer afwachten op een volgende menstruatie.
Ik moet afwachten tot 1 mei en als er dan nog geen menstruatie is moet ik diezelfde dag naar het ziekenhuis komen.
Dan doen we een zwangerschapstest (naar mijn idee beetje overbodig, want wij hebben na de operatie echt nog geen zin in gemeenschap gehad hoor) Is deze test negatief, dan krijg ik w.s. weer een provera kuurtje en mag ik daarna weer met clomid beginnen.
maar ik hoop eigenlijk gewoon voor 1 mei die rode duiveltjes weer te zien, zodat ik weer vol goede moed kan beginnen met behandeling nummer 11!!!!
Hopelijk de laatste............

Liefs
mama Peet

Hee mama Peet,
Dat is weer iets anders. Ik duim dat de rode duivels snel zullen komen!!! Hopelijk gaat dat dan niet fout in de administratie dat ze bij een ander snel komen.......
Succes

Hoi Mama peet,

Fijn dat het allemaal goed gaat. En ook wel fijn dat ze je niet super lang laten wachten voor je weer kan starten met behandelen. Anderhalve week is redelijk (nou ja t blijft natuurlijk toch wachten, en wachten duurt altijd lang!). Wel grappig dat ze toch nog een zwangerschapstest willen doen.

Nou doe leker rustig aan en ik duim voor jou dat de  komen. Liever bij jou dan bij mij ha ha .

Groetjes Belle

Gek he van die test... maar goed... Ik snap ook wel dat de gyn. geen enkel risico wil nemen.
Ze zei nog heel mooi: Ik kijk tegenwoordig nergens meer gek van op.
Afgelopen vrijdag zei ze nog heel mooi... Je dossier is nu wel dik genoeg....
laten we hopen dat we het snel mogen sluiten.
Dat zou natuurlijk wel heel fijn zijn.
Dus ik wacht nog even af op mijn menstruatie en dan gaan we weer vol goede moed op naar de volgende ronde!!!

Liefs,
mama Peet

Hoi mama peet,

toch goed nieuws dat de cyste vanzelf is gesprongen.
Ik zal duimen dat de duivels vanzelf komen zodat je gauw met de volgende poging kunt beginnen.

Liefs Sabine

Hoi mama peet,

toch goed nieuws dat de cyste vanzelf is gesprongen.
Ik zal duimen dat de duivels vanzelf komen zodat je gauw met de volgende poging kunt beginnen.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan