weer eens bericht van guppie

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

sorry dat ik ff een paar dagen offline was. Inmiddels zijn die stomme klote red devils door gebroken. Ik ben 7 dagen overtijd geweest. Ik ben nu maar 4 dagen ongi geweest en had net weeeeer wat raars ontdekt. Ik heb het idee alsof er een stuk wildvlees ofzoiets groeit bij mijn ingang. Had net mijn schoonvader aan de lijn ( die is uroloog) en die zei dat het misschien wel een opgezette klier is. Dat schijnt te kunnen door tampon gebruik. Ben benieuwd.

Verder weet ik nu dus niet wanneer mijn volgende nod is. Hoe moet ik dat nou berekenen met zo'n wisselende menstruatie. Nog belangrijker is dat ik nu dus ook niet weet wanneer ik mijn eitje heb. Hellup!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie kan mij helpen.

Begin nou heel erg onzeker te worden  

kussie van guppie

He meid,

Niet zo negatief zeg ik weet zeker dat het voor ons ook weggelegd is om een kindje te krijgen. We gaan er samen voor en dan zul je zien dat het goed komt.

Ik heb ergens gelezen dat je voor het uitrekenen van je NOD het beste de langste cyclus aan kunt houden. Hoe je je eisprong kan bereken weet ik niet maar die is denk ik bij jou erg wisselend.

Probeer er niet te veel aan te denken en veel lol te hebben met je mannetje dan komt het vast en zeker vlug goed.

Succes Ilona

Kop op Guppy, niet gelijk opgeven he!
Als je niet weet wanneer je eisprong is moet je gewoon heeeeel veel tijd in bed doorbrengen met je mannie . Er zijn wel ergere dingen in de wereld hoor!

Zet 'm op!

Liefs TeHa

Hoi Hoi, ik hou altijd aan dat ik op dag 14 (na 1ste dag van ongi) mijn eisprong heb.
En om zeker te zijn begin ik dag 10 en ga door tot dag 21

Dus dan zit je 4 dagen voor en een week na je eisprong
Aangezien ik een heel onregelmatige cyclus heb hou ik dat aan.

en als je dan minimaal om de dag klust (of elke dag) dan kan je haast niet fout zitten.

En dan is hopen dat de zwemmerts van je mannetje hun best doen.

Liefs muisje

hey meiden,

bedankt voor de lieve woorden. Heb er weer helemaal zin in!!!! We gaan gewoon voor iedere dag klussen hihi. Nee het moet wel leuk blijven. Lekker klussen is niet verkeerd, maar het moet geen moetje worden. Ik ga gewoon afwachten of ik voelen ga wanneer mijn eitje er is. En als ie er is......... dan sluiten we ons op in de slaapkamer   .

Nogmaals bedankt meiden

kussie van guppie

Terug
Bovenaan