Weer eens een berichtje van mij

Hoi lieve meiden,

Ik wilde jullie even laten weten hoe het met me gaat.
Heb me inmiddels aangesloten bij het november forum, maar voel me toch nog enigszins 'verbonden' met jullie.
Inmiddels ben ik 8 weken zwanger en we hebben de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en we hebben het hartje zien kloppen!
Eindelijk hebben we een beetje vertrouwen dat het nu wel goed zal gaan, en dit hoop ik ook voor jullie allemaal.
Hou hoop hoor meiden, want het komt allemaal goed, heus.
Misschien  komt dit berichtje een beetje raar over, en het zal misschien een beetje gaan steken bij sommige van jullie,  maar het is bedoeld om jullie een hart onder de riem te steken.
Ik weet immers ook hoe het is om een miskraam te krijgen met alle pijn en verdriet die daarbij hoort...
Ik gun het jullie van harte dat jullie  ook  ooit zullen ervaren wat ik nu voel  en wens jullie heel veel succes met zwanger proberen te worden.

Veel liefs van Anna  

Hoi Anna,

Wat leuk wat van je te lezen en helemaal dat alles goed gaat! Dus het hartje klopt?! Geweldig zeg!! Hoe voel je je verder?

Zelf kan ik mijn draai op geen enkel forum meer vinden en ben er ook nog maar weinig en reageer al helemaal weinig maar ik wilde toch even zeggen dat ik blij ben dat het goed met je gaat. Nu je het hartje hebt zien kloppen, kun je ECHT gaan genieten

Met mij gaat het ook prima. Ik ben inmiddels alweer ruim 13 weken zwanger en voel me prima. Zo prima zelfs dat ik "bijna zou vergeten" dat ik zwanger ben. De kwaaltjes zijn sinds de 10e week praktisch weg en voel me geweldig. Heb nog een echo gehad met ruim 12 weken en het ziet er gelukkig allemaal goed uit. Afgelopen maandag hebben we het grote nieuws dan ook aan iedereen verteld. Wacht jij ook tot de 12e week of vertel je het nu al aan iedereen? Ik had het natuurlijk wel aan de mensen verteld die belangrijk voor me zijn maar op mijn werk wist bijv. alleen mijn baas en mijn directe collega's het.

Nou meis, geniet ervan en ik hoop je nog eens te spreken.

X F(rederique)

Hoi lieve F.,

Ik heb je de afgelopen week een e-mailtje gestuurd, waarschijnlijk heb je die niet ontvangen of gelezen?
Je bent inderdaad niet vaak meer hier te vinden, maar je bent dus lekker van je zwangerschap aan het genieten. Ik ben ook blij voor jou dat het zo goed gaat!
Wij hebben het na de echo aan de families verteld, en op mijn werk zal ik het rond week 12 vertellen.
Maar het begint sommigen denk ik wel op te vallen, want ik ben heel moe en misselijk en mijn gezicht begint pukkelig te worden (en ze weten ook mijn voorgeschiedenis).
Maar goed, zolang ik het nog geheim kan houden doe ik dat.
Maar  we hebben  veel meer vertrouwen dan de vorige keer en mijn vriend is ook erg trots omdat hij nu gezien heeft dat er iets leeft in mijn buik.
Ik hoop snel weer iets van je te horen!

Veel liefs van Anna

Hoi meis,

Ik heb nu 2 dagen mijn mail niet meer gelezen, heb je deze toevallig de afgelopen 2 dagen gestuurd? Zo nee, dan geef ik je nog even mijn mailadres want dan heb ik 'm niet ontvangen.. frederique_maclean@hotmail.com

Ik heb er inderdaad nu ook vertrouwen in al kan ik soms gewoon niet geloven "dat dit geluk voor mij is weggelegd". Niet dat ik zo'n pessimist ben hoor, helemaal niet maar ik vind het zo geweldig dat ik het bijna niet kan geloven dat de kans toch wel erg groot is dat ik in september mama wordt... Raar he?

Zou het leuk vinden om contact met je te houden dus mail me een keertje! Kunnen we onze zwangerschaps"perikelen" met elkaar delen

Meis, geniet ervan en ik hoop je snel weer te spreken!

X F.

Terug
Bovenaan