Weer eens een bezoekje aan het ziekenhuis

Na een week goede hoofdpijn (paracetaloms helpen voor geen meter), misselijk. Nu ook sinds het weekend duizelig, sterretjes en veel meer vocht vasthouden. Vanochtend maar even de vk gebeld op aanraden van mijn man. Nou moest gelijk langs, ok ff snel gemeld op mn werk en die kant op.
Bloeddruk was hoger dan normaal (140/85), ja en al die andere klachten, het lijkt op zwangerschapsvergiftiging, dus door naar het ziekenhuis. Eenmaal daar, bloedprikken, urine wederom bloeddruk meten.
Ongeveer een uurtje later uitslag, urine niets vreemds, bloed niets vreemds, ja bloeddruk voor mij relatief verhoogd (normaal erg lage bloeddruk). Alle symptomen wijzen op zwangerschapsvergiftiging maar de urine en bloeduitslagen spreken het weer tegen. Conclusie: donderdag terugkomen en het hele riedeltje opnieuw. Tenzij klachten erger worden dan eerder langskomen.

Verder niets aan te doen, nog steeds die barstende koppijn, kijk er gewoon scheel van, sterretjes maken mijn gezichtsveld wat artistieker, die misselijkheid is tenminste goed dat ik ook totaal geen zin in iets ongezonds zoets heb.

Sorry voor het klagen maar moest het ff kwijt.

Oh nog wel één positief dingetje, vannacht voor het eerst in tijden bijna 5 uur geslapen (jippy)

Groetjes Pauline (33w)

Jakkes, dat lijkt me echt vervelend. Aan de ene kant mooi dat er nu niets uit die onderzoeken komt, maar die hoofdpijn! Lijkt me vreselijk. Had ik gister last van en vond mezelf maar wat zielig! En jij hebt het nu al heel lang. Sterkte!

Gelukkig dat er niks uit de onderzoeken is gekomen, maar jah je zit nog wel steeds met die vervelende klachten.
Ik hoop dat het snel wat beter wordt voor je.

Liefs marielle

ow ik hoop zo voor je dat je geen vergifiting krijgt! ik weet wat het voor een ellende is! heb daarvoor 3 weken in het ziekenhuis gelegen!
maar ook ik zit nu weer constant met die zwaar vervelende hoofdpijn,sterretjes zien en vocht vast houden enzovoort! en alles blijkt nog altijd goed te zijn (ben er wel blij mee hoor!) maar het blijft toch zo vervelend..
ook mijn bloeddruk was alweer lekker hoog 2 weken geleden,afgelopen vrijdag weer ietsjes gezakt gelukkig!
oja let vooral op of je geen "benauwend" gevoel krijgt onder je borsten!!!
dat had ik toen..voelt dan net alsof ze een band net onder je borsten hebben gedaan en het heel hard aantrekken! dat heeft te maken met je lever..dan moet je echt meteen bellen,als het nog gepaart gaat met de rest van de klachten!

succes nog!
liefs kim 32,1 wkn

@ Kim,

Dat vroegen ze ook in het ziekenhuis, en ja heb er wel 3 dagen last van gehad, maar dat is gelukkig nu niet meer.
En ja das m'n grootste angst, het ziekenhuis in moeten en blijven. Wordt nu al gek als ik moet denken om een dag binnen te zitten.
Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan