weer eens een sloom ei, ze willen niet wakker worden

haillooooo lieve allemaal,

hier is bouwvakker sjan. tussen het klussen door bezoeken we regelmatig het ziekenhuis. Elke keer als ik mijn benen daar wijd doe komt er een stofwolk tevoorschijn......hahahaha. Mijn eieren zijn echt een beetje duf en reageren totaal niet meer op de tamoxifen. Gelukkig is het trippellijntje alweer zichtbaar dat betekent dat er wel iets aan het gebeuren is. Pfffffff maar waarom zo traag.
Hebben de afgelopen dagen veel mensen over de vloer gehad. Ik heb ook altijd tijd voor mezelf nodig dus had ik voor afgelopen donderdag wat mensen afgebeld om een lekkere avond met mijn vent te hebben. Wat doet die vent van mij....maakt ie een nieuwe afspraak met een vriend van hem die zelfs bleef slapen. Ik was helemaal labiel, had t ff helemaal gehad. Gisteren eindelijk weer een avond samen en even goed met elkaar gekletst. Samen wat dagen ingepland waarop we leuke dingen gaan doen, heerlijk was dat. We hebben het nu weer helemaal gezellig en mijn tranen zijn er allemaal uit. Dat lukt mij niet als er telkens mensen zijn, lekker opkroppen van emoties enzooo, errug fijn is dat.

We mogen dinsdag weer terug naar het ziekenhuis dan zitten we op de 17e dag, als het goed is moet er dan een groei zichtbaar zijn...........Echt waar ik heb een hekel aan spuiten zetten en hormonen maar op dit moment denk ik echt, geef maar op die troep dan spuit ik me helemaal vol, ik zal die eitjes eens ff wakker schudden hahahahaha.

Een stoffige knuffel met veel kit en latex
Sjan

Hoi Sjan,

Ik zat me net af te vragen of jouw eitjes al aan het groeien zijn en dacht laat ik eens kijken of je al iets geschreven hebt.
Maar ik begrijp dus dat die van jou nog liggen te slapen.....dan kan ik je een handje geven...want die van mij weigeren ook wakker te worden!! grrr....balen is dat he.
Al die maanden met clomid had ik een regelmatige cyclus en volgens de gyn een eisprong en nu we willen beginnen met IUI liggen mijn eitjes te slapen!!
Gek is dat mijn baarmoederslijm al op de juiste dikte is en er goed uitziet....eigenlijk zou er dan volgens haar een joekel van een ei moeten zitten, maar die zat er dus niet.
Morgen moeten wij weer voor een echo (dag 18) om te kijken of er iets groeit, maar ik probeer er maar niet te veel op te hopen. Gekke vraag misschien, maar wat bedoel jij met dat tripplelijntje?
Oh oh die mannen af en toe he.......gelukkig voel je je nu weer goed.
Een beetje tijd voor jezelf en je mannetje is af en toe echt heel belangrijk....dan kun je weer even je emoties kwijt tenminste. Als er altijd andere mensen aanwezig zijn ga je alles inderdaad  zo opkroppen.
Nou ik hoop dat er dinsdag een groei is te zien....en dat ze maar een flinke groeispurt mogen maken!!
Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen......duim je ook voor mij?

Van mij dus ook een "stoffige" knuffel....

Katie

haaaai,

Tuurlijk duim ik enorm voor je. Wel gek he dat de eitjes zo langzaam gaan.  Ik begin er al aan te wennen dat mn cyclus erg laat op gang komt maar of dat nu bevordelijk is voor een eventuele zwangerschap??
Een trippel lijn  (heb ik geleerd van mijn gyn) is een witte lijn die bestaat uit  laagjes baarmoederslijmvlies en komt   tevoorschijn als de eitjes  hormonen afscheiden (actief zijn), De lijn kun je  heel mooi zien op het schermpje tijdens  de echo. Helaas wil dat niet altijd zeggen dat de eitjes doorgroeien. Je moet ook een mooie lijn hebben voor een goede innesteling.  

Wat wij er allemaal niet voor over moeten hebben om zwanger te mogen zijn! Wat dat betreft zijn wij stuk  voor stuk bikkels!!!!   Enne als het zover is genieten wij 3000 keer meer dan  de mensen bij wie het gemakkelijk ging, hahahaha. Enne het gaat ons lukken!!!! ook al doe  ik er 200  jaar over!

Laat je weten of er een groei is bij jou? Misschien gaan we wel gelijk op en komen we samen in de wachtweken. Ik ben al begonnen met duimen!

Dikke knuffelde buffel
Sjan

Lieve Sjan,

Die eieren zijn je gewoon aan het pesten!!! Flauw hoor!! Tja dan moeten ze er maar aan geloven. Dat wordt een bad in hormonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zal ze leren!!
Weet je Sjan...het gaat dan niet zo snel maar ze groeien wel en dat is wat telt!!! Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!!! Het komt uiteindelijk ook voor jou goed!
Dikke kus,
Inge

Ik denk haast niet dat het iets uitmaakt voor een eventuele zwangerschap...na de eisprong zal het eitje toch hopelijk wel wakker genoeg zijn om te beseffen waar  het heen moet..??? hahaha

Bedankt voor de uitleg van de trippel lijn...deze was bij mij inderdaad goed te zien.
Baarmoederhalsslijm was gisteren 8 mm en ze willen het liefst  minimaal 7 mm hebben zei de gyn, dus dat zag er in ieder geval goed uit.
Aan de rechterkant zat er een eitje van ongeveer 1 cm.....er is dus wel iets aan het gebeuren, maar volgens de gyn zit dit nog op het twijfel randje van groeien of niet doorgroeien. Het eitje zag er wel mooi rond enzo uit zei ze, dus hopelijk wordt dit hem!!!
Woensdag moeten wij weer terug voor de volgende echo (dag 21 alweer).

Ze waren wel bijna vergeten om zo'n "condoompje" om dat apparaat te doen...gelukkig zag ze het nog net op tijd...maar heb er wel een beetje een rotgevoel aan overgehouden..ga in ieder geval de hele tijd goed opletten!!

Wij zijn inderdaad stuk voor stuk bikkels en als het mag lukken gaan we inderdaad zo ontzettend genieten!!
Zou wel leuk zijn als we samen in de wachtweken komen....kunnen samen aftellen en elkaar moed inpraten! haha

Nou ik ga maar weer beginnen met duimen!!

Laat jij ook weten of er bij jou groei te zien is??

Dikke knuffel Katie

Terug
Bovenaan