weer eens een update

denk zal ook eens kleine update doen van hoe het hier gaat. ik heb afgelopen week in het ziekenhuis gelegen met vruchtwater verlies. dit verhaal begint eigenlijk al 6wkn terug, maar ze konden vorige week zaterdag pas echt vaststellen dat het ook werkelijk vw is.
ik heb dus een week in het zh gelegen, daar hebben ze elke dag bloed geprikt, ctg gemaakt, temperatuur opgemeten en antibiotica aan mij gegeven.
sinds vrijdag ben ik nu weer thuis, met het verhaal dat ik dus bedrust moet houden,maar ja iedereen die al kindjes heeft weet dat dat er niet helemaal van komt.
deze week moet ik 3 keer naar zh voor controles, ctg bloedprikken enz. en gaan ze ook inleiden rond de 37wkn. ik ben nu precies 36wkn. dus hopelijk word het volgende week in gang gezet.
zit nu al zo lang thuis en stil dat ik ook echt weer eens vooruit wil. dus laat maar komen die dame!!!! dan kan ik langzaamaan ook weer op gang komen.
tis toch een heel verhaal geworden. sorry, maar heb ook al lang niets meer laten horen. laatste keer was toen ik 29wkn was en vw dacht te lekken. daarna niet meer gepost.

Ja lastig hè als je al kinderen hebt. Heb je geen familie die je kinderen 's middags kan opvangen, zodat je iig naar bed kunt voor een paar uur? Ik zou zeker mijn rust gaan nemen... alles voor je kleine uk toch???

Zet m op nog even!

oef met 37 weken inleiden...zijn de longetjes dan wel gerijpt?

Bij ons halen ze pas met 39 weken, ik ben al een uitzondering met 38w3d omdat het met mij niet gaat, maar eerder doen ze alleen spoedgevallen omdat de kindjes anders op de kinderafdeling komen te liggen.

Snap je wel dat je er klaar mee bent hoor, hier nog 1! wij hoeven gelukkig nog maar 3 nachtjes te slapen...

Sterkte....ik zit ook de hele dag te hangen op een stoel...niets aan...

ja klopt, maar de kans op infecties die is te groot als je te lang loopt. en aangezien het al 7wkn aan de gang is gaan ze idd inleiden.
zelf heb ik gelukkig geen infecties, maar van die kleine weten ze dat niet he, ze kunnen niet in mijn buik kijken en bloedprikken bij de dame. ook zullen we 24uur zeker moeten blijven om nog eens alle infecties uit te sluiten als ze is geboren.
het is zeker niks aan om de hele dag niks te doen. en met kindjes lukt dat ook niet helemaal. maar er is ook nog een huishouden wat je niet kunt doen. en mijn man werkt al zoveel en dan ook nogeens volop aan het huishouden, tis gewoon zonde voor hem.
maar het einde is in zicht en gelukkig voor iedereen!!!! Xx

Fijn inderdaad dat het aftellen bijna wel is begonnen. Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent. Ik zit nu thuis met verlof me de dagen te vervelen en loop dan al te mopperen....

maar als ik jou verhaal dan lees dat besef ik weer hoe ik in mijn handen mag knijpen.

Ik hoop dat de laatste loodjes voor je soepel mogen verlopen!!! Succes!!

Terug
Bovenaan