Weer eens een vraagje,

A

Anoniem

Guest
Goednmorgen,

IK heb even vraagje mischien kan iemand hier mij een antwoord op geven..
Ik moestt afgelopen donderdag ongie worden, maar nu heb ik sinds donderdag alleen maar bruine afscheiding, ik zou het met een inlegkruisje af kunnen.
Ik heb alleen met afvegen af en toe wat bloed, maar verder zet er geen echte ongie door.
Ik ben heel erg benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het zelfde probleem en mij antwoord kunnen geven van wat dit betekent.
Wat ik wordt liever helemaal niet ongie of dan gelijk maar dat het goed doorzet, hier wordt ik behoorlijk onzeker van.

Groeten saskia

Oeh vervelend he die onzekerheid.
Het kan natuurlijk van alles zijn.
Je hoort ook wel eens dat mensen toch wat vloeien terwijl ze later toch zwanger blijken te zijn.
Als jij daar aan denkt dan is het enigste wat uitkomst biedt om toch te testen.

Ik zelf heb het weleens vaker hoor dat de eerste en soms ook tweede dag alleen wat bruinig spul is ( wat een onderwerp!) en dat ik daarna pas echt ongesteld ben.

Groetjes

Dit heb ik altijd wel een paar dagen van te voren.
Dan komt mijn ongie op gang zeg maar.

x-vlinder

Bedankt voor de reacties tot zo ver,
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gehad voor mijn ongie aan, normaal sta ik 's morgens op en dan ben ik gelijk goed ongie   zeg maar, dus dit is volkomen nieuw voor mij en het nu ook de 3e dag dat ik dit al heb, nou ja we wachten wel af.

Gr Saskia

Met anticonceptie had ik hier nooit last van. Nu ik gestopt ben wel!

Hoi hoi,

Het zal bij mij wel niet perse komen omdat ik geen anti conceptie meer gebruik, want ik ben in februarie 2006 al gestopt met de pil en sindsdien zijn wij ook al aan het klussen voor een broetje of zusje voor Daan.
Nou ja we wachten wel af of het doorzet en anders gooi ik er na het weekend wel weer eens een test tegenaan.

Gr Saskia

spannend zeg! het kan nog alle kanten op he. voel je je wel zwanger? je kunt al een testje doen.
sterkte!!!
gwen

Hoi,

Ik heb wel allerlei kwaaltjes dat ik zwanger zou kunnen zijn, ik voor het weekend ook al een test er tegenaan gegooid maar die gaf helaas niet zwanger aan.
Ik moet zeggen dat ik nu geen bruine afscheiding meer heb en minimaal bloedverlies.
Dus ben heel benieuwd wat mij morgen te wachten staat, als het morgen nog minimaal is ga ik maandag toch nog voor de zekerheid testen.

Groetjes saskia

Terug
Bovenaan