weer eens iets van me laten horen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben al even niet meer zo actief hier. Ik lees af en toe nog wel mee hoor! Wilde eigenlijk verder gaan op het forum ´voor als het langer duurt ´, maar wij lopen nog niet op het ziekenhuis of zo dus daar voelde ik me nog niet echt ´thuis ´. Vandaar dat ik hier maar weer eens iets schrijf.

Mijn mannetje en ik zijn inmiddels beland in ´ronde ´ 13. Dus we zijn alweer een aardige tijdje ´onderweg ´. Dat valt soms helemaal niet mee hoor, zeker niet als in de omgeving het zoveelste kind geboren wordt.

We zitten erover te denken om binnenkort naar de ha te gaan. We hadden ons voorgenomen om morgen te gaan, maar nu ben ik weer aan het twijfelen. Ik ben voor mijn gevoel te ongeduldig. Ik geloof erin dat je een kind krijgt en niet neemt.

Hopelijk wordt dit onze ´geluksronde ´... zou echt iets voor ons zijn trouwens, ronde 13!!!

Liefs Bloempje

PS - alle zwangeren van harte gefeliciteerd!!!

PS - Tamara8 hoe gaat het met jou?

hoi hoi,

wat een duurt het lang he als je zwanger wilt worden. Wij zijn voor de eerste ook 16 maanden bezig geweest, er was helemaal niets mis met ons, met 14 maanden zijn wij ook naar de ha gegaan, potje ingeleverd van mijn mannetje en zelf een echo gehad om te kijken of er wat mis was, stond op de lijst voor hsg maar dat hoefde niet meer. Met 15 maanden toen was ik zwanger, tging na 5 weken wel mis maar goed het kon toch. Heb toen naar de gyn gebeld dat ik er toch vanaf zag, hij zei het is goed meisje ik weet zeker dat er voor jullie een tijd komt dat jullie zwanger zijn. Nou en met 16 maanden was ik zwanger, dus ik was 2 maanden achter elkaar ineens zwanger geraakt. Dat is 2,5 jaar geleden en nu ben ik ondertussen 32 weken zwanger van de tweede, wat maar 2 rondes heeft geduurd.
Mijn advies is om gewoon naar de ha te gaan, soms alleen dat helpt al, ik had het idee zo jongens nou wordt er wat aangedaan en had niet meer dat klemende gevoel dat het misschien bij ons niet zou lukken. Ik bedoel Baat het niet dan schaad het niet.

groetjes Leonie en heel veel succes.

Hoi Leonie,

Bedankt voor je reactie! Het geeft toch weer moed een zelfde soort ervaring te lezen met een GELUKKIG eind. Hopelijk wordt mijn geduld ook eens beloond.

En tja, naar de huisarts... we hebben besloten om deze maand nog af te wachten en dan toch maar eens bij hem langs gaan als dat nodig mocht zijn.

Mijn NOD is 11 december, dus ik moet nog even geduld hebben.

Liefs Bloempje

he meis,

ik ben er ook nog maar ook niet meer vaak, als ik weer ongi ben geworden dan ben ik de eerste 2 week hier heel weinig te vinden.
voor ons is dit ronde 10, het langst van  mijn vorige  zwangerschappen!

ik weet niet hoe het nu gaat, maar mijn man moet aan zijn "ding" geopereerd worden in januari!! dus dan zijn we er ook weer uit!!
ik heb ook mijn nod nog niet uitgerekend, ik wil er even niet aan denken en gewoon zo vaak mogelijk proberen.

ik hoorde gisteren dat ze  hier in het ziekenhuis gewoon wachten tot 3 jaar!!
dat vind ik wel heel lang!!   na het eerste jaar doen ze niets het tweede jaar ook niet de onderzoeken beginnen hier pas bij 3 jaar dus!!
ik zou zelf ook niet met een jaar heen gaan, maar dat heeft ook een reden.
ik heb 2 kids van mijn eerste man en ik ben ook 2 jaar geleden zwanger geweest van mijn "nieuw" man. maar die zwangerschap moesten wij laten afbreken. en wij hebben nu dan sinds feb. groen licht, maar dat zal ook niet mee vallen!   en daarom wachten wij maar " gewoon" af.       snap je het nog???

nou, ik kijk hier snel weer!
liefs Tamara

Terug
Bovenaan