Weer eens wat foto's!

Gister met mn ouders naar Lauwersoog geweest, gewandeld. Mike vond het er heerlijk, die ruimte om te hollen enzo.

liefs jen en mike

Deze hadden we vorige week genomen...weten we iig dat een bril em goed staat hahahah

Zwijmel zwijmel...

Hey!

Ik vind Mike altijd al zo groot lijken op de foto's? Maar ik vind het een heerlijk mannetje hoor, is ook echt een buitenman of niet? En wat een leuke foto's van jullie samen zeg, doet mij beseffen dat ik véél te weinig op sta met mijn kids...

Kus, Marieke  

Oh, lekker uitwaaien op Lauwersoog. Doen wij eigenlijk nooit, maar is wel een ideetje!

Leuke foto's weer hoor! Mike krijgt steeds meer een boevenkoppie! Mooi man!
En jullie hebben dezelfde kapper, zie ik...

Groetjes,
Ellen mv Julian

hey Jenn....

ja ik ben dr ook eens ff weer wahhahahaha......

maar wat een gave foto`s van je manneke en jou zeg........die moet je op canvas laten drukken....geweldig...

volgende week donderdag zien we elkaar eens weer.....leuk man...gezellie...

hoest verders met jou??? nog weer klachten gehad????

liefs denise

Klopt hoor dat Mike een buitenmannetje is,  de woorden tuin en naar buiten kan ie zeggen dus hij weet echt wat ie dan wilt hahah. Vandaag ook weer de hele dag buiten geweest, eerst fietsen en daarna in de tuin spelen, zelfs na het avondeten wilt hij naar buiten en gaat ie doodmoe naar zn bedje.

En nee Ellen niet de zelfde kapper..hahah ik ga wel naar de kapper en ik neem zelf mike onder handen. Het model zit wel in mn hoofd hahahahah

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan