Weer eens wat positief nieuws...

Hallo meiden,

Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden (gek om daar blij mee te zijn ik weet het ;o)

Het is 7 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad en er was nog niets gebeurd. Zwanger kon ik niet zijn (daar had ik voor gezorgd want wilde minimaal 1 cyclus afwachten voor de zekerheid).

Ik had toevallig vrijdag een afspraak bij de gyn om een nieuwe kuur te krijgen om een menstruatie  op te wekken en dan mocht ik over 2 weken weer aan de Clomid. Gelukkig kon ik de kuur overslaan en gister beginnen met Clomid. Dus 7 weken na die vreselijke dag kan ik eindelijk weer verder! We mogen het weer 3 maandjes proberen! Dan gaan we weer evalueren.

Omdat ik al 1,5 jaar bezig was zat ik op het andere forum, laatste weken ben ik hier geweest. Maar nu wil ik de miskraam achter me laten en we weer helemaal richten op de volgende zwangerschap die hopelijk niet ook 1,5 jaar op zich laat wachten ;o)

Ik wens jullie allemaal HEEEEEEEEL veel succes, dikke buiken en ik hoop uit de grond van mijn hart dat we elkaar nooit meer HIER hoeven tegenkomen!

Bedankt voor al jullie steun in de laatste weken!

Dikke kus Cindy

Hoi Cindy, ik heb ook 7 wkn geleden een miskraam gehad en ben vorige week   weer voor de eerste keer ongi geworden. Over 2 wkn     moet ik naar de gyn voor controle. Vlak na de miskraam had ze het over Clomid. Maar moet je dit ook slikken als je al een keer ongi bent geworden? Weet jij dit? Gr. Yvette

Allereerst: wat vervelend dat je ook een miskraam had, hoop dat je het inmiddels een beetje een plekje hebt kunnen geven.

Clomid wordt over het algemeen voorgeschreven als je geen of een onregelmatige eisprong hebt (dan is het moeilijk zwanger worden omdat je niet weet wanneer je moet klussen). Dus als je een hele onregelmatige cyclus had voor je een miskraam kreeg dan had je gyn daar waarschijnlijk Clomid voor in gedachten.

Weet je waarom je over 2 weken moet komen? Misschien wil ze dan kijken of je een eisprong hebt/ hebt gehad zodat ze kan bepalen of Clomid nodig is.

Waren jullie allang bezig voor je zwanger werd?

X Cindy

Hoi hoi,

Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent met je ongi. Dat had ik ook en velen met ons hoor. Dan weet je dat je verder kunt. Veel succes he.

Groetjes Petra

Hoi Cindy,
 ik weet niet waarom ik over een week naar de gyn moet. Ik dacht dat dat normaal was na een miskraam. Maar ikn ben  voor de miskraam helemaal niet ongi geweest. We waren 3 mnd bezig en in de 4de maand ontdekte ik ''t.
Dus best rara. Misschien wil ze daar ovber praten en kijken of ik al ongi ben geweest na miskraam. ik ben al een ongi geweest , maar korter dan toen ik aan de pil was.
Hoe gaat ie met jou?
Yvette

Terug
Bovenaan