Weer eerder wakker 's nachts met bv

Hallo,

Ik heb een lieve dochter vann 3,5 maand. Sinds 6 weken sliep ze 's nachts al door (ik geef borstvoeding). Nu sinds eong. 6 paar nachten, wordt ze wakker tussen 4 en 5, waarvan 2 nachten om 6 uur. Tussen 4 en 5 is wel erg vroeg.
Hebben jullie tips wat ik kan doen zodat ze langer doorslaapt, ik voed vaak om half 11 's avonds. dan moet ik haar wel wakker maken.
Misschein dat ik eens moet proberen om na voeding van 19u door te laten slapen en dan kijken hoe laat ze wakker wordt. Ik heb nog 3 weken verlof, maar hoop dat wanneer ik weer werk dat ze wat langer slaapt. Overdag krijgt ze om de 3 uur bv.
 
Ik heb ook een dochter van 3 maanden.
Ik kan je niet adviseren, want ik heb een ander probleem. Tot 3 weken geleden had ze nog een late avond- en twee nachtvoedingen, maar nu heeft ze afgebouwd naar nul nachtvoedingen. Dat is op zich fijn, maar nu laat ze ook de avondvoeding vallen en slaapt dus al tussen 20 en 21 uur, tot de volgende ochtend. Hierdoor komt ze regelmatig maar aan 4 voedingen. Dat is te weinig toch? Moet ik haar nu wakker maken rond 23 uur oid?

Bedankt alvast.
Wenser
 
Mijn ervaring is juist, dat als ik m'n dochter wakker maakte voor een voeding, dat het helemaal niets hielp. Voor jezelf is het dan lekkerder als je gewoon op tijd naar bed kunt en niet nog om 11 uur eruit moet om te gaan voeden.
En dan zal de ochtendvoeding natuurlijk niet later worden, maar dan is het misschien wat minder erg.
 
Terug
Bovenaan