Weer erg misselijk en zo moe!!!!!!!!

Ben nu 14 weekjes zwanger, en vorige week ging het beter qwa misselijkheid maar vandaag........... Vreselijk, moet nu steeds kokhalsen ( dit heb ik nog niet eerder gedaan) en ben de hele dag misselijk! Zo erg had ik het bij mijn eerste zwangerschap niet! En zo moe, ik slaap nu met mijn dochtertje mee tussendemiddag en dan gaat het goed. Ook lig ik er al om 21.00 uur sávonds in, erg gezellig dus voor mijn man!
Maandag weer naar de verloskundige, hopelijk kunnen we dan het hartje horen! Zit nu op de bank film te kijken met mijn dochtertje, heb drie dagen gewerkt en ben kapot! Misschien voel ik me straks na ons slaapje wat beter zodat we nog even op boodschap kunnen!

Wat vervelend voor je! Helaas kan je denk ik niet meer doen dan er aan toegeven.
Probeer met regelmaat te eten en neem rust als je lichaam dat aangeeft.

Ik ben nu 14 weken zwanger en heb al die weken nog geen last gehad van misselijkheid. Tot vandaag....heb me vanmorgen echt helemaal uit elkaar gespuugd. Daarna voelde ik me stukken beter. Even later stond ik bij de bloemist, ging ik daar bijna tegen de vlakte. Het is maar goed dat ik dextro´s bij me had!

Probeer goed te luisteren naar je lichaam, ookal kan dat niet altijd omdat je er ook nog een kleine meid hebt rondlopen. Hopelijk gaat het snel wat beter!

Lfs Esther

Vervelend voor je hoor!! Vooral die misselijkheid, ik vond het vreselijk...
Ik ben daar nu wel vanaf, maar de moeheid is hier ook nog sterk aanwezig...
Ik lig ook elke avond vroeg in bed en loop daardoor achter met mijn studie...dat zorgt weer voor stress en daar word ik dan weer moe van hahaha...
Ik heb al 2 kids rondlopen en werk 3 dagen...maar probeer toch echt soms 's middags een uurtje te slapen zodat ik 's avonds iets later naar bed kan... Wel zo gezellig voor mijn vriend ook!
Misschien heeft de verloskundige nog tips??
Succes!
Groetjes Brigitte

vervelend he!

ik ben nu 15 weken zwanger en 7 kilo kwijt!!
ik blijf ziek en eet amper.
wel drink ik veel.
de baby groeid gewoon goed dus dat komt wel goed.

maar dat misselijke gevoel is erg naar!!
ik hoop dat iedereen zich snel weer wat beter gaat voelen.

doei gr dion

Terug
Bovenaan