Weer even buurten...

Hey meiden!

Ik kan het nog steeds niet laten om hier af en toe nog mee te lezen. Reageren doe ik eigenlijk niet meer. Ik merk dat ik snel verval in 'maar bij mij.....' En dat ik dan eindig met Stef. Zitten jullie zo lekker op te wachten. NOT.

Wat balen dat ik nog steeds dezelfde namen zie op dit forum en dat het groepje toch weer is gegroeid. Wat zou het mooi zijn als dit stukje van het forum in de loop van het jaar zou verdwijnen! Stuk voor stuk een heel traject afgelegd, of er nog aan moeten beginnen, maar allemaal is (nog) een kindje jullie zo gegund! Wenser, jou opmerking over de zware dagen die oud en nieuw heten, zijn bij iedereen hier bekend, denk ik. Alle goedbedoelde adviezen en bemoedigende woorden van 'buitenstaanders' die toch nog hard aankomen, maar intussen nog geen kindje in het vooruitzicht.

Meiden, ik wens jullie heel veel succes en vruchtbaarheis toe en dat de kinderwens dit jaar in een versnelling mag komen voor jullie! Bij deze brand er een kaarsje om jullie alle goeds toe te zenden voor 2014.

Liefs Daisy

Gezellig dat je even komt hahahha. Gaat het weer een beetje kriebelen? Ik doe dat ook hoor. Dat maar bij mij.... ik vind het zelf wel hoopgevend als ik bij iemand lees dat het wel gelukt is. Het clubje is maar klein meer. En 2014 wordt ons jaar hopelijk. Geniet van je heerlijke ventje. Ze gaan veel te hard.

Super lief. En altijd welkom om te praten over jouw verhaal, want het is ook een verhaal van hoop, zoals Supertje al zei. En je mag best even over Stef praten of over je bedrijfje. T is niet alleen maar zwanger worden ;-)

Wenser

Dat is waar meiden! Komende zomer willen we voor nummer twee gaan, hopelijk dat dat nu geen drie jaar meer duurt. :-(
Inmiddels ben ik alweer bezig met het opzetten van een tweede bedrijfje, ik wil graag draagconsulten gaan geven. :) Helemaal verslaafd geraakt aan draagdoeken, haha!

En of die kleintjes hard gaan... Stef zit al goed stevig, wil alleen maar lopen aan twee handen en heeft gisteren zelfs een klein stukje op de fiets gezeten! En dat met 7 maanden. Hij gaat echt heel hard! Soms wel iets te hard naar mijn zin, maar ik ben blij dat hij het goed doet.

Zet 'em op meiden!

Goh, een echte ondernemer in je wakker geworden. Leuk zeg. En wat gaat Stef hard idd, met 7 maanden lopen. Hij ziet natuurlijk veel kindjes om zich heen.
Is t zwaar, elke dag van vroeg tot laat bezig met de kindjes? Je kunt nauwelijks een boodschapje doen lijkt mij. En naar t consultatiebureau of als je een dagje ziek bent. Hoe loopt dat?

Ik was ook erg nerveus om weer te beginnen na de eerste verjaardag, omdat ik ook zo bang was om het nog eens mee te maken dat het zo lang zou duren. en helaas bij mij bleek het waar. Ik hoop dat jij dit niet nog een keer hoeft mee te maken.
Wenser

Hallo :)

Ik ken je niet maar bedankt voor je berichtje!

Geniet lekker van je kleine wonder ik doe dat ook bij die van mij ( ze wordt bijna 7 inmiddels hihi)

groetjes

Annemarie

Ik werk nu 4 dagen, straks tijdelijk 5. Als ik even weg moet, valt mijn moeder even in. :)
Op dinsdag kan ik gewoon, lopend, boodschappen doen. Ik heb dan allemaal kindjes die kunnen lopen. Op andere dagen gaat het wat lastiger. Het zijn wel lange dagen die ik maak, soms voelt het ook echt als een eeuwigheid. :) Het blijft super om de kindjes zo tevreden te zien, maar wat aanspraak mis ik soms wel.
Als ik echt ziek ben, worden de kindjes afgezegd. Dat is voor ouders wel een nadeel van een gastouder.

Ik hoop dat het bij ons niet zo lang meer duurt, maar we weten nu wel dat het mogelijk is. De vorige keer wisten we ook dat niet. Misschien dat dat ook wel wat rust geeft. :)

Annemarie, wij hebben er drie jaar over gedaan (Waarvan twee jaar mmm) om zwanger te worden. Uiteindelijk met IUI 4, wat eigenlijk IVF 1 zou zijn, zwanger geworden van een heerlijk ventje!

Vandaag trouwens van een moeder gehoord dat ze afgelopen weekend een miskraam heeft gehad bij 9 weken... Zo ontzettend sneu!

Hey Daycey,
wat een mooi bericht om te lezen van je.
(ik kijk hier nog wel, maar reageer zo goed als niet meer, ook idd ivm mijn eigen verhaal) Ben in febr. uitgeteld... dus nog even... ;)
succes dadelijk voor de 2de!
Idd je weet dat het kan!!
succes!
liefs,

Terug
Bovenaan