Weer even een berichtje van mij

Hey meiden

6 juli heb ik weer controle gehad. Bloeddruk en hartje waren weer prima! Wel vond ze ons ukkie erg hoog (nu al) liggen en daarom krijg ik de 25e juli een extra groeiecho! Heeel vervelend haha, ik maak me er niet zo een zorgen om.. het zit niet in de breedte dus ja t moet toch een kant op. Al heel vroeg lag de groei ruim een week op voor en ja als het de lange armen en benen van papa heeft in mama's kleine lijf..
Verder groeit mijn buikje lekker door! Ik voel me in principe prima qua slapen, eten, energie. Alleen heb ik nog steeds heel veel pijn van onder.. en het word zoals de VK en HA al voorspelde alleen maar erger.. Ik ben pas 25+2 weken.. en heb nu al moeite met lopen en staan.. Het is echt mijn schaamstreek wat heel zeer doet.. alsof zich dat helemaal gevuld heeft met vocht.. het is echt een beurs pijnlijk gevoel... bij elke stap die ik zet krijg ik weer een pijnscheut naar binnen.

Verder zijn we vorige week op vakantie geweest naar Duitsland. Dat was wel even lekker. Na morgen moet ik nog 8 weken werken:) Ik begin nu al af te tellen haha (en ik vind mijn werk leuk hoor! Maar het begint toch wel zwaarder te worden)

Dinsdag ben ik jarig dan word ik 25! En mijn mooiste cadeautje is denk ik toch wel de echo de dag erna:)

Ook heb ik weer een mail gestuurd voor een afspraak voor een 3D/4D echo met 29 weken! Echt zin in!! :)

Dat was het wel weer zo een beetje haha

Liefs
 
Jeetje wat balen dat je daar zo'n last van hebt! Hebben ze geen tips meegegeven? Merk soms wel dat ik rugpijn krijg door een verkeerde houding..
En het lijkt me toch niet erg dat je ukkie nu al zo hoog ligt? Of zie ik dat verkeerd? Als ie idd maar goed groeit! En een extra echo is nooit verkeerd hihi. Leuk he zo'n pretecho, zit ik ook over na te denken!
 
Zo'n groeiecho is inderdaad niet erg ik krijg em over 6 week ongeveer...
Geen tips gekregen verder voor de pijn?
Ik heb het ook weleens maar alleen als ik van de fiets af stap...geen fijn gevoel maar we moeten er mee door...
Leuk 3D echo...wil ik ook nog graag maar moet nog ff met mijn vriend overleggen Hihi
 
Terug
Bovenaan