Weer even een onzeker momentje :(

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

M'n onzekerheid speelt weer even op :p....
Zijn nu al een best een tijdje bezig.

Vanaf dat we gestopt zijn met de pil ben ik mijn gemiddelde cyclus gaan berekenen. Dat is zo'n 8 maanden. Het gemiddelde hiervan is 29 dagen, dus dat is hartstikke netjes! Volgens de calculator op internet zou dan mijn vruchtbaarste dag 4 maart zijn en 5 maart mijn eisprong. Nu hebben we geklust op 2, 4 en 6 maart. Voor de zekerheid voor 10 maart nog maar een keertje klussen (dan is het innesteldag) en dan is het weer afwachten geblazen....

Iedereen weer heel veel succes! Hoop dat maart een vruchtbare maand is!

Liefs Star

Hoi Star,

Wij zijn ook zolang bezig,maar toch moet je af en toe je gedachten even verzetten en even ergens anders mee bezig zijn. Het valt niet mee, ik heb morgen mijn NOD dag, dus hopelijk is het zover. Maar ga pas woensdag testen, zal je net zien dat ik morgen of dinsdag ongi wordt. Hopelijk is het bij ons allebei raak!

Succes!

Hoi star,

Bij mij loopt de cyclus precies t zelfde.
Na ja alleen ben ik nog niet zo lang gestopt.
Precies opdie dagen ook geklust.

Na we hebben beide ons best gedaan..
Nu idd alleen nog afwachten...
Begin van de lente was maart he na dat moet wel een vruchtbare maand worden!!!

liefs Joyce

wij zien wel wanneer het komt
maar we klussen zo om de dag

soms wel elke dag
maar genieten er ook van
heb soms het idee dat hier alleen wordt geklust rond de eisprong

Elsloofries,

Even een tip! Van de dokter vernomen, je hoeft echt maar 1 x in de 3 dagen te klussen, meer is leuk voor jezelf maar heeft geen nut. Het sperma blijft soms wel dagen in leven in jou en bovendien als hij te vaak komt raken de spermazaadjes beetje op of zijn ze niet meer krachtig genoeg.....

Heel veel succes en hopelijk is het gauw raak!

Liefs!

Bedankt voor jullie reacties!

Ben er veel minder mee bezig dan eerst gelukkig. We hebben het één maand geprobeerd met ovulatietesten, maar dat vond ik zo zakelijk. Sindsdien hebben we zoiets van; we zien wel. Het is zo belangrijk om elkaar niet te vergeten!
Soms speelt er weer even een onzeker momentje op, zeker als je weer een pasgeboren babytje van een vriendin hebt vastgehouden <3

@ Victory: Heel veel succes met je NOD! Ik hoop dat het raak is voor jullie....
@ Joyce: Grappig! En inderdaad, maart is het begin van de lente. Zou erg mooi zijn :D
@ Elsloofries: Dat geklus rond de eisprong deden we eerst ook. Je wil zo graag zo'n kleintje. Helaas werkt het niet zo....Inderdaad gewoon lekker genieten van elkaar!!

Liefs Star

Terug
Bovenaan