Weer even een updatetje van mij

Lieve dames,

Hier gaat het gelukkig de goede kant op. Ben sinds de laatste keer niet meer in het ziekenhuis beland en de medicijnen slaan goed aan. Moet er nog even niet aan denken om ze af te gaan bouwen, maar  da's ook nog niet aan de orde.

Dankzij de medicijnen kan ik zo goed als alles eten (behalve knoflook, haha). En moet al oppassen dat ik niet ga snoepen, want het smaakt allemaal weer zo lekker. Heb af en toe nog wel een paar mindere dagen. Vooral als ik een paar keer m'n medicijnen niet op tijd heb genomen, merk ik dat meteen. Dus daar moet ik heel streng mee omgaan.

Verder begint sinds vandaag pas echt het besef te komen, dat er een babietje in mijn buik aan het groeien is. Vreemd want we hebben echo's gehad en het hartje al vaak horen kloppen dankzij de thuisdoptone. Maar dat er in mei een heuse baby in ons gezin zal zijn, begint nu pas te komen, hahaha. Vreemd hoor.

Mijn moeder is Renée uit bed aan het halen en ga lekker even van haar genieten (als ik de kans krijg van oma).

Heel veel liefs,
Evelien mv Renée en bijna 14 weken zwanger.

Hallo Evelien,

Wat goed om iets van je te horen en dat het eigenlijk best goed met je gaat!!!
Mooi dat die medicijnen zo goed aan slaan, welke zijn dat?
Je hebt daar wel een aantal zware weken achter de rug gehad in het ziekenhuis, maar dat is nu niet meer aan de orde.
Ik hoop dat het zo blijft!!!!
Wat goed om te lezen dat je geniet van de zwangerschap en het besef er beter is dat er een kindje bij komt.
En wat moet het heerlijk zijn alles te kunnen eten!!
Ben nog steeds benieuwd naar je verhaal, hoe je alles zo goed als voorbereid hebt bij deze zwangerschap (voor zo ver het kon), maar wacht rustig af tot je de energie en tijd ervoor hebt.
Ik hoor het wel een keer.
Hoop dat je me ook nog een keer naar dat forum op hyves kan 'begeleiden', maar doe rustig aan...het heeft geen haast van mijn kant.
Heerlijk genieten van je kleine meisje en het wondertje in je buik!!
Liefs, Marianne mv Rebecca (09-08-06)

Fijn dat het nu beter gaat! Kun je mooi toch meer gaan genieten van je zwangerschap, helemaal nu mogelijk ook al de kleine misschien voelt bewegen?
Laat je maar lekker verwennen!

Lisenka mv Tessa & Meike

Fijn te horen dat het iets  beter gaat en je weer kunt eten, wat moet dat een opluchting zijn. Hopelijk kan je nu een beetje genieten van je zwangerschap!
Groetjes Laura mv Thom en 22 wkn zwanger

Terug
Bovenaan