weer even een vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik heb op een site gelezen over zelf onderzoek wat betreft je baarmoeder althans de stand van de baarmoeder als je vruchtbaar bent. Als die hoger ligt en de baarmoedermond is zacht ben je vruchtbaar. Nu is mijn vraag is het zo dat je baarmoeder hoger moet blijven en je baarmoedermond zachter moet blijven als je bevrucht bent of gaat die gewoon ongeacht je zwanger bent of niet na je eisprong gewoon weer terug in de "gewone"stand. Heeft iemand hier ervaring mee.

Veel liefs
Brenda

Ik heb afgelopen maand een aantal keer gevoeld wat de stand was van mijn baarmoederhals. Hij gaat alleen omhoog en wordt zacht als je vruchtbaar bent. Daarna sluit de baarmoederhals zich en daalt weer iets naar beneden ongeacht of je wel of niet bevrucht bent. Heel grappig om te doen. In je vruchtbare dagen kan je je baarmoederhals bijna niet aanraken, zo hoog zit hij! Hopelijk is het nu duidelijk voor je.
gr
Marielle

ja heel duidelijk dank je wel

Ik heb inderdaad wel gevoeld dat die hoger lag maar niet zo zeer dat het zachter werd, en nu zit die weer heel laag.

veel liefs
brenda

Ik vond ook niet dat hij echt zachter was maar wel veel vochtiger en veel slijm. Daarnaast kon ik er nauwelijks bij om echt goed te voelen of het wel of niet zachter was. Op www.vruchtbaarheid.org staat heel duidelijk uitgelegd hoe je moet voelen en hoe het hele proces in zijn werk gaat(daar he ik het ook vandaan) incl tekeningen.
Succes

Terug
Bovenaan