Weer even geleden!

Hoi Dames!

Hoe is het met jullie? Hier is het lekker genieten!
Wel veel rugpijn, maar ach, ben al blij dat ik van de wc verlost ben!
Wat ik wilde vragen, ik verwacht mijn 1e kindje en nu vroeg ik me af over het geboortepakje, welke maat kun je deze het beste kopen 50-56?
Misschien een rare vraag, mja wel handig om te weten!
Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed!

Liefs Daisy

Ook voor mij de eerste. Ik heb 3 verschillende pakjes in verschillende maten gekocht. Dit omdat ik zoiets heb van: Je baby kan erg klein of juist erg groot geboren worden en dan heb je niks anders.
Ben blij voor je dat je van de wc verlost bent. Helaas heb je dan nu veel last van je rug. Dat is echt zeer "klote" ik kan het weten want heb er zelf ook last van.

mijn andere kinderen wogen 8 en 9 pond en die konden prima in 50/56, maar daar groeien ze bij mij heel snel uit dus ;)
Ik heb eigenlijk nooit een andere maat aangeschaft voordat ze geboren worden, mocht 50/56 echt veel te groot zijn, dan is er altijd wel iemand die iets kleinere kleertjes voor je wil halen.

fijn dat je nu van de wc verlost bent!!!:)
alleen jammer van je rug, maar gelukkig ben je niet de enige op het forum:)
mijn dochter was 3090 gram en ong 49 cm. wij hebben de pakjes in maat 50/56 gehad voor haar. het was allemaal een beetje groot maar met mauwtjes oprollen en sokjes over de broekpijpjes hebben wij haar er heel schattig uit kunnen laten zien. we hebben lang plezier gehad van de kleertjes in deze maat. denk dat je een heel eind goed zit qua maat.
Heel veel succes en sterkte met je rug!!!

Wij hadden ook 50/56 van de hema en die was veel te groot! Ons meisje was 48 cm en 3060 gram. Dat pakje heeft ze nog zeker 3 maanden gedragen denk ik. Oftewel: koop gewoon eentje in 50 en in 56. Die van 56 groeit de kleine sowieso nog wel in.

Mijn oudste woog 3305 gram en was 50 cm. Ook precies gemiddeld. Maar 50 heeft hij echt alleen de eerste week aangehad. Daarna 56 en 4 weken later konden we al naar de 62. Dus ik zou niet heel veel van dat klein spul kopen. Je hebt het zo bij gehaald en ik heb het nu weer gewassen en in de kast gelegd, maar er zit gewoon nog een deel bij dat niet gedragen is.

Terug
Bovenaan