weer even geschrokken

Pfff, ik ben weer even geschrokken. Aan het begin van de zwangerschap heb ik een bloeding gehad waardoor ik dacht dat het mis ging. Uiteindelijk was er niks aan de hand, maar vanochtend had ik weer precies hetzelfde, roze/bruine afscheiding. Ik had me zo voorgenomen om niet gelijk in paniek te raken, maar uiteindelijk heb ik toch maar de vk gebeld. Ze is net even langs geweest en ik heb even naar het hartje mogen luisteren. De baby doet het goed. Waarschijnlijk heeft het te maken met de slijmvliezen die nu extra doorbloed zijn. En omdat ik er al vaker last van heb gehad, is de kans groot dat ik het nog meer krijg. Ook heb ik vanochtend flink over moeten geven en heb ik moeite met naar de wc gaan, dus waarschijnlijk heeft dit ervoor gezorgd dat er een adertje geklapt is. Vooralsnog ben ik weer gerustgesteld en nu hopen dat het snel stopt.
 
Ohh meisje toch! Dat is idd schrikken!
Gelukkig is alles ok met de kleine, hopelijk gaat het nu beter met je...
je hoort het idd vaker zo'n 'onschuldige' bloeding maar ik zou me ook rot schrikken omdat je niet weet waar het vandaan komt..

Liefs, Kirsten
 
Pffffffffffffffffffffffff jee, kan me zo voorstellen dat je je dan kapot schrikt meid!! Lief dat ze gelijk kwam en dat je snel opgelucht was omdat je het hartje hoorde!!

Geen geintjes meer meid!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
He meis, weet precies hoe jeje voelt, bij beide meiden meerdere bloedingen gehad. Maar iedere keer weer dat stomme bloed, maakt je zo onzeker. Blij dat je het hartje hebt gehoord, probeer nu ondanks alles toch weer wat te ontspannen en genieten.

Dikke kus Kirsten
 
@kirsten1975: klinkt heel stom, maar ik ben zo blij om te horen dat ik niet de enige ben. Het maakt me zo onzeker, ook al is het bijna over en ik heb het bij de jongens allebei niet gehad. A.s. woensdag de 20-weken echo en als ik die gehad heb, ben ik misschien nog meer gerustgesteld.
 
Dat is inderdaad schrikken zeg!

Heb in het begin van de zwangerschap ook 2x bloeding gehad en was zooo onzeker of het wel goed zat! Mocht toen gelukkig een 8wekenecho en alles was ok.

Nu voel ik de kleine vrijwel elk dagdeel wel ff; echt een geruststelling!

Lekker dat je VK gelijk langskwam!
 
Terug
Bovenaan