Weer even klagen hoor

Lig ik gister avond heerlijk met mijn mannetje in bed word ie ineens heel stil. Dus vraag ik wat er aan de hand is en zegt ie dat hij het niet leuk vind dat ik bijna nooit meega naar verjaardagen van zijn vrienden.
Omdat ik in de zorg werk en ik om het weekend moet werken komen sommige dingen zoals verjaardagen nou eenmaal niet goed uit. En neemt ie het mij kwalijk dat ik vandaag niet mee ga. Ook al weet hij dat ik meerdere collega's heb gevraagd of ze konden ruilen.
Hij deed het echt af alsof het mijn schuld was maar ik kan er ook niks aan doen dat ik in de zorg werk.
Ook vond hij het in eerste instantie niks dat ik met kerst moest werken. Hij zei: Voor het eerst sinds ik uit huis ben, ben ik alleen met kerst. (oke hij gaat nu op visite bij zijn broer en andere dag bij zijn ouders) maar goed hij gooit het wel allemaal naar me toe.

Pff mannen... Je kan soms niet met ze maar al helemaal niet zonder ze hahaha. Gelukkig probeerde hij het vanmorgen wel goed te maken met een kopje thee op bed.

Ja lieverd mannen...soms!
zoals ik het lees, is het niet eerlijk dat ie dat naar jouw toeschuift, als je in de zorg werkt, werk je vaak onregelmatig dus weekenden en feestdagen horen daar bij helaas ;-(
maar denk dat ie het misschien wel begrepen heeft aangezien hij je vanochtend thee bracht op bed ;-) als het jouw wel dwars zit, wel nog wee rmet hem over praten! communiceren is zooo belangrijk!!
liefs Dr Phil ;p

Ooooooh wat bekend! Hier dus hetzelfde... Alleen ben ik dit jaar de klos met oud en nieuw.. Mag op 1 januari om 07:00 weer paraat staan op de werkvloer... Mijn man is er dan ondertussen wel aardig aan gewend maar leuk zal hij het nooit vinden.. Ik leg het balletje altijd met hem neer... Ik werk nou eenmaal in de zorg, einde discussie. Als hij wilt dat ik vrij ben met de feestdagen moet hij maar een baan zoeken waarmee hij genoeg verdient dat ik mijn baan kan opzeggen.. En dan is het vaak stil... Je gaat van hem toch ook niet verlangen dat hij een andere sector ingaat omdat jij het niet leuk vind dat hij 5 dagen in de week van 9 tot 5 werkt??

tja die discussie ken ik wel een beetje, alleen waren bij ons vooral de weekenden de knelpunten. Nu ik als oproepkracht werk heb ik dat probleem dus lekker niet meer.
We hebben een melkveehouderij, dus zijn sowieso erg gebonden aan tijden, dus wat dat aangaat kunnen we elkaar wel verwijten maken, maar dan hebben we geen leven meer samen hihi.
Nog een voordeel van oproepkracht zijn is dat ik lekker geen feestdagen meer werk, waarom extra stress opzoeken als dat niet nodig is hihi.
groetjes

Het gebeurde bij mij wel eens dat ik 's avonds nog moest werken en mijn man ook nog eens die week een paar avonden weg was, op die manier zie je elkaar 's avonds bijna niet. Gelukkig valt het nu allemaal mee. We hebben het toen wel opgelost door samen leuke dingen te bedenken met elkaar, zodat we wel genoeg tijd voor elkaar hadden en hebben om het zo toch leuk en gezellig te houden.

Terug
Bovenaan