weer even klagen;)

Ik kom weer even klagen. Ik zit allesbehalve lekker in mn vel de laatste paar dagen. Die blaasontsteking heb ik, en nu ben ik al 2 dagen hartstikke aan de diarree, buikkrampen en heel vaak harde buiken.
Vannacht 1 keer wakker geweest van de buikkramp.
En van de week te horen gekregen dat mn opa een ongeneeslijke ziekte heeft, daar ben ik behoorlijk kapot van.
Ben zeer saggerijnig, kan ok niet veel meer hebben van mn zoontje, die is nu ook ziek trouwens. Hartstikke verkouden, voor de zoveelste keer in zn leventje, dus die huilt ook om elke 'scheet'!
PFf... het liefste zou ik gewoon willen bevallen, en wel nu!

Balen, hoe lang moet je nog? De laatste loodjes vallen mij ook zwaar en als je daar dan ook nog ziek bij ben, valt niet mee. Ik moet nog vijf weken en heb veel last van mij bekken en ben veel misselijk. Gelukkig nu met verlof, moet er nog wel aan wennen. Heel veel sterkte en hoop dat je gauw weer ietst beter voelt.

he bah ziek zijn er bij is niet leuk.... kan wel effect hebben op eventuele start van de weeen. dat doet wonderolie ook toch ;-)

\wat een vervelend nieuws van je opa zeg, bah, het leven zit zo raar in elkaar, zo dichtbij elkaar verdriet en geluk.....

succes

Terug
Bovenaan