Weer even spannend....

A

Anoniem

Guest
Nou ronde 3 zitten we (pas) in en vrijdag is mijn NOD................ Heb er geen goede hoop op, heb het gevoel de hoop alweer een beetje op te hebben gegeven...... (bij de eerste duurde het 9 maanden).Mijn man heeft een bal minder dus mogelijk ook wat minder kwaliteit/productie van zaad. Hebben het nooit laten onderzoeken dus nog steeds maar afwachten. Maar goed bij de eerste uiteindelijk ook gelukt!
Heb gewoon niet zoveel geduld nu..... ook toch in het achterhoofd dat als het nog een paar maanden duurt de kleine dan geboren wordt rond de tijd dat haar zus naar school gaat.... Maar goed het gaat zoals het gaat! En ja wil er niet om wachten, weet niet hoe lang het duurt.
Voel verder niet echt wat en heb gewoon wat symptomen die ik normaal de laatste keren ook had voor de ongesteldheid. zoals puisten een week ervoor?? Normaal had ik dat juist met de ongesteldheid?? Wat kan je lichaam weer veranderen na de pil zeg! Hihihi maar las laatst mijn dagboekje terug van toen en voelde toen ook niks, dus ach ja..... Zal ben ik bang wel weer teleurstelling worden, maar je weet nooit............... na vrijdag weten we meer!

Marian kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt wij zijn nu in ronde 5 en bij ons dochtertje zijn we zwanger geworden in maand 6 dus ik hoop stiekem op deze maand!!!!Merk ook vanalles of juist weer niks je kan je zelf aardig gek maken he!!!!!.
Nou ik duim voor jullie.Want zodra je de wens hebt is elke maand dat je ongesteld word een terleurstelling of het nu 1 maand of 20 maanden duurt

hoi dames,

spannend elke keer he dat afwachten?
ik merk aan jullie heel erg dat jullie je vast houden aan de 1e x dat het duurde voordat jullie zwanger werden. ook ik heb dat gedaan.
bij de 1e was ik binnen 6 maanden zwanger, echter bij de 2e heeft het uiteindelijk bijna 1 jaar geduurd voordat ik weer zwanger was. dus het hoeft helemaal niet te beteken dat je nu weer er net zo lang over doet. al hoop ik dat natuurlijk wel voor jullie. en wellicht zelfs nog wel sneller.
nu 16 weken zwanger van de 2e.

xxx

hoi Marian. Kan t me ook goed voorstellen hoor dat je toch onzeker bent! En net wat al gezegd wordt, als je iets graag wilt, dan duurt wachten altijd veel te lang...of je nu 1 maand probeert of al 20 idd!

de eerste keer bij ons was t in de 1e ronde raak nu zitten we in ronde 12!! ook dit weekend m'n NOD dus weer spannend.

succes!

hoihoi,

Ook ik heb dit weekend mn NOD.
Ik zou er van opkijken asl het nu meteen raak zou zijn, vorige keer deden we er ook 6 maanden over, dus ga er nu ook vanuit dat het de eerste 6 maanden niet raak zal zijn, dan valt het iig mee :)

Ik heb nu ook 2 dikke puisten op mn gezicht, maar kan uit het uitwerken van de pil zijn, misschien zwanger zijn, maar kan ook net zo goed ongesteld worden,,, wahhhhhhhhhhhh wat zal het zijn!!!

Succes iig

x Yvon

Terug
Bovenaan