weer ff een vraag...

A

Anoniem

Guest
hallo,

hahaha jullie zullen wel denken..wat een muts

maar ik ben laatst bij de dokter geweest en mag straks naar de gyn.maar heb het mog met de dokter over het vrijen gehad en dergelijke maar nu ben ik alleen vergeten te vragen wanneer het het beste is om te vrijen en hoelang t zaad nodig heeft om bij het eicel te komen want daar lees ik veel verschillende verhalen over maar wat klopt er nou?
soms lees ik t duurt 1dag,soms 2dagen,of soms zelfs binnen een paar uur.

ps;ík kan pas over een paar maanden bij de gyn. terecht...ze hebben een enorme wachtlijst zij de vrouw van het ziekenhuis over de telefoon.

xxxxdroppy

Hoi Droppy,

Een zaadcel kan 24 tot 72 uur overleven en doet er gemiddeld een dag over om bij het eitje te komen. Soms is dit sneller omdat de zaadcel dan snel is (meestal een meisje), is deze langzamer dan is deze meestal een jongen. Zo kan het zijn dat als je 1 dag voor de eisprong vrijt, je toch bevrucht kan raken.

Sommige zeggen dat je het elke dag moet doen, andere weer om de anderste dag. Ik zelf kies voor het laatste, maar wij hebben maar 2 leuke avonden in de slaapkamer nodig gehad en toen was ik alweer zwanger. Dus ben niet zo'n goed voorbeeld.

Veel plezier.

Groetjes, Yvonne

Terug
Bovenaan