weer fout?

hoi dames ik ben er weer. in april was ik hier al na een flinke miskraam (spoedoperatie na gesprongen cyste). 2 weken geleden kon ik voorzichtig op het zwanger forum mijn verhaaltje kwijt. Ik vertrouwde het wel niet , maar overtijd is zwanger, zeker als de test dat zegt. dit weekend ook erg misselijk en mijn borsten groeide gestaag.Wat een wonder, zo vlug weer zwanger, wat een verassing dat het ook nu weer mis kan gaan!!! Vanavond kreeg ik ineens buikpijn en pijn in mijn rug.Toen ik naar de wc ging verloor ik weer wat bloed, met geen pen te beschrijven wat er nu weer door me heen ging, hoe kan dit nu alsmaar? waarom? de dokter laat me dus nu gewoon lopen, zo'n avonddokter raakt hier echt niet koud of warm van, maar wij wel. dit is nu de 4e miskraaam die ik heb gehad in totaal.Gelukkig hebben we 2 kindjes, dus ik zou niet mogen klagen misschien, maar dat staat er echt even los van. Als dit weer echt mis loopt, stoppen we er mee. met pijn in mijn hart, maar ik zal het los moeten laten.Zo vinden we geen rust en er zijn er nog 2 die ons nodig hebben.het lijkt zo nuchter wat ik opschrijf, maar ik schrijf maar wat gedachten op"papier" afwachten, altijd maar dat afwachten, als het moet dan liefst meteen. ik ga maar wat warme melk drinken, dan wat proberen te slapen. Morgen weer een nieuwe dag....

Wat erg voor je Gerby.Ook al heb je al twee kindjes,de pijn blijft natuurlijk hetzelfde,maar ook de onzekerheid van hoe kan dit nou?.Sommige dokters zijn gewoon enorme ijspegels,hier word ik ook steeds mee geconfronteerd en dit maakt de pijn nog erger.Ik wens jullie heel veel sterkte en inderdaad morgen weer een nieuwe dag.Alles gaat door terwijl jij in een diep gat bent beland en je mooie dromen weg zijn.

Liefs Yvon

Hoi Gerby,

Jeetje, wat een ellende zeg! En die dokters... ongelooflijk! Hoeveel moeite is het nou om je wat anders op te stellen tegenover mensen die zo ontzettend veel verdriet hebben?! Eigenlijk zouden zulke dokters geen dokters mogen zijn, maar ja...

Ook ik heb in totaal vier miskramen gehad. We hebben één zoontje en willen graag nog een kindje. Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie je nu voelen, dat het misschien maar beter is om te stoppen... Wij zitten hier ook tegenaan te hikken. Voorlopig sowieso even niet bewust met een tweede kindje bezig zijn en over een tijd nog een poging wagen, maar als het dan weer fout gaat, dan moeten we misschien ook maar stoppen. Erg is dat, om de handdoek in de ring te gooien terwijl je dat eigenlijk niet wilt. Maar er is meer in het leven, alles lijdt er anders onder. Wat is dat toch moeilijk zeg...

Ik wil je heel veel succes wensen! Ik hoop dat je toch goede steun hebt van de mensen om je heen...

Liefs van Sacha

Lieve Gerby,

Wat een moeilijk verhaal zeg. En ja ook al heb je twee kindjes elk verlies is er eentje en dat mag men niet baggitaliseren... Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hoop echt voor je dat het niet doorzet.

Dikke kus, Henriët

Terug
Bovenaan