weer gaan werken

Hallo allemaal,

Ik ben Sonja en de sinds 6 januari de trotse mama van Evi.
Dat ik weer moet gaan werken komt steeds dichterbij. Krijg er pijn van in mijn buik met het idee dat ik ze weg moet brengen.
Heeft iemand misschien een tip hoe ik hier mee om moet gaan.
Ik ga maar 2 dagen in de week werken maar toch.

groetjes Sonja en Evi

hoi sonja
ik ga ook 2 dagen werken.1 mei pas weer,dat duurt nog even,maar bij mij draait ook mn maag om als ik er aan denk.ik werk zelf op  een kinderdagverblijf en mijn zoontje gaat mee.hij is dus vlak bij,maar ik vind t nu al niks.ik twijfel of ik zal stoppen met werken.maar laat ik t eerst maar eens proberen.dat is ook mijn tip aan jou:probeer t gewoon eerst.het zal best even slikken zijn,maar misschien vind je kleintje het wel hardstikke leuk.als je dat dan ziet maakt het het ook makkelijker.maar om te beginnen is het een kwestie van gewoon doen en niet teveel over piekeren.afwachten en aanzien hoe en of het bevalt.
sterkte.
groetjes kari

Hoi, hoi,

Ik ga drie dagen werken, vanaf de 2e week van mei. Mijn man is 2 van die dagen thuis en 1 dag komen mijn schoonouders aan huis oppassen. Dat vind ik een erg fijn idee. Ik vind die baby'tjes nog zo klein voor een kdv. Maar inderdaad, misschien vinden ze het wel hartstikke leuk! Esther vindt het heerlijk om rond te kijken, dus zou het waarschijnlijk geweldig vinden om naar al die kindjes te kijken en te luisteren. Het is meer mijn eigen gevoel...
Ik vind het heel dubbel. Aan de ene kant mag het van mij altijd zo blijven, lekker thuis tutten en knuffelen met mijn meisje. Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer fijn om even verplicht aan andere dingen te denken. Maar eigenlijk zou je dat gewoon alleen moeten hoeven als het je uitkomt. Maar helaas, zo werkt het niet...

Liefs,

Eveline

hallo,

Ja ik moet 24 maart weer gaan werken. Ik ben nog bezig met een opleiding voor verzorgende ig ik ben bijna klaar maar ga toch straks met pijn in mijn hart en lood in mijn schoenen weer werken. Aan de ene kant is het heerlijk er even uit want ik heb nog een zoontje van drie die alle energie opslokt maar aan de nadere kant vind ik het erg dat ik mijn jongste voor het eerst alleen thuis moet laten. Maar we hebben het zo geregeld dat als ik werk is mijn man thuis en als hij werkt ben ik thuis dus wat dat betreft is het goed geregeld maar toch..................

Groetjes rennie

hoi,
wat gaat de tijd snel he. Ik moet over 2,5 week alweer beginnen met werken (10wkn na bevalling). Ik ga 3 dagen werken, maar werkonregelmatig dus komt het soms voor dat ik in 1 week 5 dagen werk. Gelukkig is mijn vriend de 1e 3 dagen dat ik werk thuis. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel weer zin heb om te werken. Weer onder de mensen en even op heel ander niveau bezig. Wel vind ik het een gek idee dat ik jaap dan ineens allen paar uur per dag zie ipv hele dag. Ben heel benieuwd hoe ik het echt zal vinden.
Om ervoor te zorgen dat de overgang naar gastouder straks wat makkelijker gaat, brengen we jaap binnenkort paar keer een proefochtend naar haar toe. Zodat hij kan wennen en ik ook! Ideetje??
Succes ermee, groetjes mira sinds 02-01 mama van jaap

Terug
Bovenaan